perjantai 4. maaliskuuta 2011

Heippa Hei !

Tiettekö mä luulen että tää blogi päättyy tähän ! :)

Mulla on ihan hirvee into kirjottaa, ja paljon asiaa, tyyliä ja ostoksia. Mut en tahdo kirjottaa niitä enää tänne. Mulla on suunnitteilla kokonaan uusi blogi, ehkä vähän erityylinen.

Mun tyyliin on tullut myös lähiaikoina pientä muutosta !

Oon nyt jotenki vieraantunu tästä blogista, eikä kirjottaminen TÄNNE tunnu enää hyvältä! Mutta katsellaan sitten uusissa merkeissa uusien tuulten kera uudessa blogissani ! :)

(tällä hetkellä mun fiilis on tällänen, mut en löisi päätäni pantiks jos se vielä muuttuu)

8 kommenttia:

Teresa kirjoitti...

Hei laitatko tänne linkkiä sit? :o

Henna kirjoitti...

Joo laitan kun pääsen alulle :)

Anonyymi kirjoitti...

Jäämme odottamaan mitä saat aikaiseksi, mieti ja suunnittele ulkoasu hyvin niin saat tuotua esille sitä mitä haluat.
Moni tekee uuden blogin aloittaakseen tyhjältä pöydältä joten on helppo ymmärtää jos uusi blogi on mielessä.

Astonishing kirjoitti...

linkkiä odottaessa !

http://astonishingblog.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

voisit kyllä jatkaa jo bloggailua, en malta odottaa! :) ja jotain vinkkiä tästä suuresta hm-tilauksesta... ;)
t. utelias fb-kaveri

Henna kirjoitti...

työn alla on :) mutta pikkuhiljaa :P

Anonyymi kirjoitti...

lopetitko sen uudenki blogin jo?:(

Henna kirjoitti...

no joo. ei enää huvittanu :/ mulla on kyllä taas uus blogi valmiina, mutta en tiedä että laitanko sitä julkiseks jos ei taas tuu kirjotettua....