maanantai 19. syyskuuta 2011

"Vaik joskus sählätään, me silti pärjätään"










Mun on tosiaan siis asuinnäkymät vaihtuneet jonkin verran. Tai oikeastaan noin kolmenkymmenen kilometrin verran naapuripaikkakunnalle. Muutin siis vuokralle ekaan kämppääni ihan vain yksikseni. Tai en mä täällä kauaa yksikseni ollut, kun parin viikon päästä tänne muutti myös pari pikkukaveria, nöpö ja mösö. Mutta anyway, täällä siis nykyään.

Aika hektistä ja kummallista on ollu tässä jo parin kuukauden ajan. Paljon tapahtunu kaikkee. Myös pukeutuminen on muuttunut :) Jaksan nykyään panostaa enemmän siihen mitä päälleni kiskaisen. Ehkä osasyy siihen on mun ikioma pieni vaatehuone jossa kaikki on kivasti esillä :)

Ensi postausta odotellessa :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

omg olisitpa nähny mun ilmeen ku näin että oot postannu :---D

Henna kirjoitti...

hih no se oli sit vissiin hyvä ilme :-D

Anonyymi kirjoitti...

ootko muuttanu huittisiin ? oon nimittäin nähny sut pari kertaa ! :o

Henna kirjoitti...

joo oon muuttanu :) ketäköhän mut on nähny? :)