lauantai 14. tammikuuta 2012

Kynsilakkainen ilta

Eilen oli pelottava työpäivä! Oon yksin töissä keskellä metsää sellasessa talossa, joka näytti aluks ihan siltä et siellä on joku "hullu" asunu, ku kaikki lattia oli vuokrattu tavaralla ja paikkoja rikottu yms. Toissapäivänä sähköt pätki koko ajan ja eilen kun menin aamusta niin sähköt oli tallella. 

Kesti viis minuuttia niin yhtäkkiä tuli totaalinen pimeys ja sähköt meni. Menin autoon, sain avaimen virtalukkoon ni sähköt palas. Tää sama toistu vielä kerran ja sit ajattelin että en kyllä mee enää ulos. Samaisessa paikassa oli yhtenä aamuna susivarotus kun ajoin töihin! Laitoin sitten otsalampun päähän ja koko aamun koitin tehdä töitä sen valossa, kun sähköt ei sitten enää tullukka takas. Mä oon siis ihan vauhkona siellä aina ku pelkään et joku hyppää jostain siihen ikkunaan.

No ne sähköt ei ollu sitten puoleenpäivään mennessäkään palannu ja jouduin soittaan pomolle, että mitäs nyt kun en voi jatkaa töitä ku ei oo sähköö. Kotiin siitä sitten jouduin lähtemään :)

Pojilla oli TAAAAAS peli-ilta mun tykönä, mut onneks Emma ja Sini tuli sitten kans ja laiteltiin kynsiä! Tässä kuvia illalta :)


Vähän jotain asukuvan tynkää :)


Rakastan dipata porkkanoita!



Emma laitto mun kynsiä varmaan tunnin ja sit viel Sinin kynnet perään. En ymmärrä miten se jaksaa, ku ite oon niin laiska kynsien laittaja :)





Tommoset niistä tuli! Otettiin mallia Ainolta täältä . Mun kynnet on vaan kamalan lyhyet ku ei ne oikein pysy raksalla hyvänä jos ne on pitkät. Aina jää jonnekkin rakoon ja katkee.




Sinin kynsiin Emma laitto IsaDoran graffiti- lakkaa.


Ja sitten minä huono kynsienlaittaja tein Emmalle tollaset ku se halus!


Emman lakkalaatikko!

1 kommentti:

Elina kirjoitti...

Voi kiitos kaunis sä!! ps. ihanat kynnet :)