tiistai 10. tammikuuta 2012

Pläää!

Tänään on ollu kiireinen päivä! Tai no, mulle normaalia kiireisempi. Aamulla normaalisti töihin ja siellä oli sitten tapetointi ja saumaushommaa. Meni nopeesti työpv. Sit neljän jälkeen mulla oli meno, jota ennen olis pitäny käydä silmäasemalla ja ruokakaupassa. En ehtiny ku toiseen. 

Mut tätä neljän menoo olinki jo odottanu jonkun aikaa, eli mulla oli hieroja. Me päästään kerran kuussa työantajan piikkiin käymään hierojalla. Eli siis Johanna hieroo MediStiinan sisällä vammalassa ja on erikoissairaanhoitaja/hieroja. Ja oon kyllä tyytyväinen ollu joka kerta!

Hieronnan jälkeen pää tokkuralla lähdin käymään mummulla ja mummu keitti mulle teetä. Puol seiska oli vatsapeppureisi jumppa joka oli kyl ihan kauheen mukava ja tosi raksas jumppa. Mut ohjaaja oli jotenki tosi selkee ja jopa minä, joka ei opi ikinä liikesarjoja, opin ne heti! Nyt oon onneks jo kotona ja ihan kuoleman väsyneenä :( Huomenna töiden jälkeen oliski sit siivouspäivä plääh!

P.s. Miten nää verokorttimuutosjutut täytetään äää!











Ei kommentteja: