maanantai 13. helmikuuta 2012

Second step

Tänään oli viimeinkin se päivä kun sain vihdoinkin aikaseks raahautua autokoulun kakkosvaiheseen. Ysiltä meillä oli rata-aika Huittisten ajoradalla ja se oli mu-ka-vaa ! Meillä oli siellä kaikkia leikkimielisiä kisoja ja muita, mä tietty en voittanu koskaan mut oli se silti hauskaa. :D Lopuks saatiin vielä mennä siellä ihan millai haluttiin :) Lopuks oli vielä Vammalassa pari tuntia teoriaa ja se oli siinä. Nyt on sekin suoritettu alta pois ja seuraavaks aletaan murehtiin moottoripyöräkorttia.

Mulla oli tänään toodella hyvä (kirppis)shoppailupäivä. Löysin vaikka mitä ihanaa ja nyt oon ilonen ku sain taas täytettä vaatekaappiini :) Terkkuja sinne tähtikirppiksen pöytään 62, se olin minä joka sen tyhjäs :D

Alla on päivän asu:


Lacoste paita 3€
 Mikä siinä muuten on, että yleensä kaikki Lacosten paidat jotka oon kirppiksellä myynnissä, on kutistuneita!


Mango 6,5€


H&M 5€



 Zara Woman 12€


Asos 5€

GinaTricot 5€

Seppälä 5€

Zara 7€


Vila 3€

Vila 5-6€?


P.s Halusin vaan kertoa että pesin tänään gerbiilit, eikä niitä haitannu yhtään.

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Aaaa, saatan nyysiä sulta ton gina tricotin hameen !!

Henna kirjoitti...

In your dreams ;)