torstai 2. helmikuuta 2012

Terveisiä kodin ja rannetuen välistä

Mä oon jotenki mystisesti saanu ranteeni hajalle. Se on nyt lauantaista saakka vihlonu/särkeny jatkuvasti ja oon joutunu oleen sen takia sairaslomalla. Eilen sain onneks rannetuen, niin se on vähän auttanu asiaan!

Mä oon sitten vähän koittanu laittaa kämppää uuteen uskoon, kun ei oo muutakaan tekemistä ollu. Kävin kotonakotona yks päivä niin kävi yks jännä juttu. Laitoin kotoo lähtiessä tikulle musiikkia 20 kappaletta ja kaikki ihan uusia biisejä.
Ajelin kotiinpäin sitten illalla niin ihmettelin että miks nyt on menossa biisi nro 21, kun siellä ei pitäny olla niitä niin paljoo. Auton soitin löysi siltä tikulta 95 kappaletta WTF?? Ja ku tulin kotiin niin tietokone näytti edelleen et niitä on siellä sen verran kuin pitikin.
Kaiken huippu oli se, että nää biisit ei ollu mitään outoja, vaan ne oli kaikki sellasia mitkä mulla oli 13-15 vuotiaana siellä tikulla. :D Eli siis siellä oli teinihenna musaa, mut en ymmärrä et miten!!!! 

Osaako joku auttaa?! :D





Tässä muutama tikulta löytynyt biisi:









Tässä ei todellakaan niitä pahimpia, teinihenna kuunteli suomiräppiä sillon! :D



HUOH!!! :D

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuinka vanha se sun tikku oikein on ja minkä kokoinen? Vanhat tikut ei ole kooltaan edes yhtä gigaa.
Kuulostaa hieman oudolle jos se autosoitin löytää monia vuosia vanhoja biisejä joiden päälle oot kopsanut moneen kertaan jo uutta musaa?

Anonyymi kirjoitti...

koita alustaa tikku :> jos haluat ne pois!

Henna kirjoitti...

Anonyymi:
Se on Kingstonin 2GT tikku ja ihan mun ensimmäinen tikku ikinä varmaan viis tai kuus vuotta vanha. Joo, niin kuullostaa :D Sitäpaitsi se oli mulla monta vuotta kuvatikkuna, niin siks se ihmetyttää vielä enemmän :D

Iita:
En mä tiedä haluanko mä niitä pois, tai ainakin haluaisin eka tietää et mitä ihmettä ne siellä tekee :D