tiistai 20. huhtikuuta 2010

Mikä on nainen ilman korkokenkiä...?

Voi ei, mä sorruin!

Kävin eilen nelly.comin sivuilla, suuntana alekoppa. Sinne tarvittiin kuitenkin salasana, jota multa ei kuitenkaan löytynyt. Myöhemmin törmäsin Cavan blogissa koodiin :)

Kenkiä lähinnä selailin, muut vaatteet ei ollu ehkä mun makuun. Ja löysinkin! Eilenillalla tilaukseen lähti nämä:

10€
St Tropez EUR 10,00, Nelly Shoes - NELLY.COM

15€
Jaqueline EUR 15,00, Nelly Shoes - NELLY.COM

Tänään sitten taas palailin sivuille, ja koska ne sai ilman toimituskuluja, niin tänään tilasin nämä:

10€
Anne EUR 10,00, Nelly Shoes - NELLY.COM

10€
Nolita EUR 10,00, Nelly Shoes - NELLY.COM

Tänään aamu lähti käyntiin cappuccinolla ja muroilla :) Koulussa oli lyhyt päivä (onneks), vaan 8-12.Tosin viimeset tunnit oli liikuntaa, niin päästiin jo 11!! Liikunnan jälkeen käytiin vielä koulussa syömässä ja siitä suunta kotiin. Nukahdettiin kullan kans ja sit se joutukin lähtee kotiin jo neljältä.. Lenkillä tuli käytyä äsken ja, ilmakin taas niin nättinä :)


Liikuntaan jättetyylikkäänä..




Huomenna koulua kuus tuntia, koska passaan liikunnat töiden takia.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja kenkiä oot löytäny! :) Vaikeaa jollain tavalla kuvitella, että rakennusalaa opiskeleva tyttö kävelisi korkokengillä :D

Henna kirjoitti...

Joo no ei se alavalinta ainakaan mun kohdalla vaikuta noin :D Mä haalin koko ajan uusia kenkiä ja vaatteita ja kaikkee... :)

mea kirjoitti...

tykkään noista kengistä! kaikista, haha. makeeta että opiskelet rakennusalalla! :-)

Henna kirjoitti...

hihi, kiitti! :_) ja oon kyl koulusta tykänny kauheesti!