torstai 7. lokakuuta 2010

Bad Day Good Day

Täytyy kyl sanoo, et tänään ei oo ollu lainkaan mun koulupäivä!
-Eilisten raksamessujen jäljiltä olin väsymykseltäni unohtanu laittaa herätyskellon soimaan, joten myöhästyin koulusta.
-Aamulla kun ensimmäisenä pääsin työmaalle, vastassa oli kauhee järkytys!
-Lentokenttätyöntekijöillä alko nyt kuulemma tänään, ja ens perjantaina pitäis lähtee espanjaan..
-Sahasin sormeeni kolme syvää viiltohaavaa (jotka onneks meni umpeen kun puristi tarpeeks kauan.)
-Iltapäivällä asensin rasiaa kattoon, ja kun olin asentamassa toista, niin puupalikka tippu sieltä suoraan keskelle otsaa, jonka seurauksena huimausta ja päänsärky, joka mulla on edelleen..

Oli tässä päivässä sentään hyvääkin!
Työt suju tosi hyvin ja kaikki onnistu hyvin mitä tein ja kahdeksan tunnin koulupäivä muuttuikin kuuteen tuntiin.

Lauantaina meillä on kotiväenpäivä yhdeksästä yhteen. Eli siis koululle tulee kaikkien vanhempia yms yms. Ite oon ollu nyt monta päivää kipeenä, ja kotonakin on porukka kipeenä, joten enpä tiedä onnistuuko se päivä mun osalta..






Ei kommentteja: