tiistai 5. lokakuuta 2010

Friis&Company

Oon nyt ravannut melko ahkerasti asemakirppiksellä, oikeastaan päivittäin. Lähinnä siivoamassa pöytääni ja katsomassa onko mitään mennyt. Mun harmiks, siellä ei paljoakaan nuoria tunnu käyvän, ainakaan mun kokosia nuoria, koska mun pöytä on vetäny aika heikosti. Ehkä täytyy alentaa hintoja, jotta saisin ne kamat pois mun nurkista. Mutta siis kuulutan vielä!! Vammalan asemakirppiksellä mulla on pöytä nro 12 vielä perjantaihin saakka! Käykää tonkimassa, vaatekoot melkein kaikki 36/S ja kengät 40!

Mutta siis varsinaiseen asiaan, Postasin teille mun uudesta laukusta, jonka löysin kyseiseltä kirpparilta. Eilen kävin järjestelemässä pöytääni, ja mitä löysinkään! Samasta pöydästä, joska ostin "chooni", löytyi myös toinen laukku. Mielenkiinnosta aloin sitä katsella, kunnes huomasin, että hintalaput edelleen kiinni, ja kyljessä lukee Friis&Company!! Lapussa luki myös hinnaksi 699, jonka oletan olevan ruotsin kruunuja. Eli siis: AITO ja UUSI Friis&Companyn laukku myynnissä kirpputorilla seitsemään euroon.

Lähtihän se tietenkin sitten mukaan, ja nyt sillä on uusi tyytyväinen omistaja, eli minä :)









Ignooratkaa mun lohjennut kynsilakka kuvissa, ja muistakaa että opiskelen rakennusalaa, jossa kynnet on koetuksella päivittäin.. ;)

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

millasia kenkiä laitoit myyntiin sinne? 8)

Henna kirjoitti...

mulla on siellä yhdet korkeet ruskeet kengät seppälästä, jossa menee sellasia "remmejä". Ja sit on spiritistä sellaset korkeet jotka on aika värikkäät. äh, kauheen vaikee selittää :D

Anonyymi kirjoitti...

jos kukaa ei osta, nii jos voisit kuvia lähettää nii voisin katella =)

Henna kirjoitti...

joo näin tehdään!

Anonyymi kirjoitti...

Kirppareilla löytyy oikeesti todella todella hyvää tavaraa ja aivan naurettavaan hintaan! ihanaa huomata kuinka moni sen jo tajuaa. Kulutusyhteiskunta menee vaa pahempaan suuntaan, tuotteita tehdään kokoajan uusia eikä edes tarvisi niin paljoa. Jos tehtaat nyt pysäytettäisiin, kaikille varmasti silti löytyisi vaatteita ja muuta tavaraa. Ekologisuus ja rahansäästö on kirppistouhussa kivointa! Suosittelen Tampereen Radiokirppistä ja Ilonashop:ia (kirppis myös). TODELLA laadukasta ja edullista! :)

Henna kirjoitti...

Kiitti vinkistä! Poikkeanpa siellä kun tampereella päin liikun :)

Elina kirjoitti...

Oi, tämäkin on ihana! Vaalea väri tekee siitä kauniin :) Kirppikset on kyl todellisiä taivaita!!

Noora kirjoitti...

Oi miten hieno! :)