tiistai 5. lokakuuta 2010

Kipeenä

Tänään on ollu melko surkee päivä. Pidemmän aikaa ollu jo yskää ja nuhaa, ja tänään oli vielä pahentunu olo aamulla. Koulussa menin sitten heti käymään terveydenhoitajalla, jolta sain buranaa. Terkkari sano että jos ei auta, niin tuu myöhemmin uudestaan. Pari tuntia koitin kestää, kunnes menin takasin terkkarille, joka kirjoitti mulle kotiutuslapun.Tänään oon sit koittanu vaan levätä, jotta pääsisin mukaan huomiselle reissulle, kun lähdetään raksamessuille koulusta.
 Oon istunu melkein koko ajan koneella ja säätäny blogin kans. Tahtoisin saada blogin taustan kaksiväriseksi, eli siis kun monilla näkee, että reunat ovat värikkäät ja kirjoitusosa valkoinen. Vieläkään en vaan oo mistään ohjetta löytäny. Osaisko joku auttaa?

EDIT: Jotta ette pitäisi mua ihan tyhmänä, niin lisään tähän, että valmiissa malleissa tekstiosan leveys on paljon pienempi kuin mitä mulla nyt. Kun oon muokannu HTML koodia. :) Joten jos valitsisin valmiin mallin, tekstiosio pienenisi myös, enkä halua sitä! :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosta blogin väreistä: niillä on varmaan joku tietty teema :-)

Henna kirjoitti...

joo niin varmaan. mutku mulla on tää tekstiosio vähän ylilevee, ja tykkään siitä sellasena. mut jos otan valmiin mallin, niin sitä eisaa näin leveeks! :/