maanantai 31. toukokuuta 2010

Mamman kullannuput ♥

Eli siis mulla on kaks kissaa. Mörri ja Leevi. Ne on molemmat syntyny 12.5.2008, ja niitten pitäis olla samasta pentueesta. Tosin sitä oon kyllä joutunu miettiin, että miten mahtaa olla kun molemmat on eri maata!

Isän PITÄIS huom. pitäis olla norjalainen metsäkissa.

Mörri on tosi pitkä ja pörheekarvainen, oman tiensä kulkija. Tykkää maata aina selällään sylissä, ajaa traktoria ja kiipeillä kasvihuoneen päällä ♥

Leevi on lyhytkarvainen ja aika arka. Pelkää kovia ääniä ja autoja ja tykkää maata mamman sylissä aina :) ♥




Mä oon siis ihan täysi kissafriikki! Mä jumaloin kissoja, ne on ihania! Itsenäisiä ja mukavuudenhaluisia, niinku mäkin :) Ehkä yks niistä syistä miks musta ei tuu eläinlääkäriä, on että mä en kestä nähdä että kissaa sattuu. Jos näen tien vieressä kissan, alan heti pelätä että joku torvi ei osaa varoo ja ajaa sen yli. :/

Me ♥ Cats

Mä rakastan kolmee miestä yli kaiken, joista kaks on tässä ja yhden varmasti tiedättekin :)

Ei kommentteja: