maanantai 31. toukokuuta 2010

Meikkipussin sisältöä..


Mun on pitkän aikaa jo pitänyt tehdä postausta mun meikeistä!

Eli siis eipä se pussin sisältö mikään huima ole, eikä ne kaikki meikit tässäkään ole. Ripsareita on kerääntynyt ainakin viisi, mikä on mulle aivan liikaa! En millään ehdi käyttää niitä kaikkia loppuun ennen kun ne vanhenee.

Kynsilakat taitaa olla aika samaa sävyä kaikki, pinkkiä ja rusehtavaa.

Huulikiillot on kaikki punaista tai v.punaista. Mun ei yleensä tuu kyllä käytettyä mitään kovin repäsevää meikkiä. Normaali päivämeikissä en yleensä meikkaa huulia ollenkaan, vain blistexiä :)

Mä en henk. koht. muutenkaan tykkää meikata arkena mitenkään hirveesti. Nopeesti peitevoide, puuteri, kulmat ja ripset ja valmis! Sit tulee sellanen tunne, et jos meikkaa aina arkena "täydellisesti", ni sit kun on juhlat ja pitäis näyttää superhyvältä, niin lopputulos jää pliisuks! Ja  eikös se muutenkin oo asiallisempaa olla luonnollisella meikillä, kuin valtava sotamaalaus kasvoilla, että ei sitten nolota niin paljoa, kun meikkiä ei ole lainkaan :)

Miten te meikkaatte arkeen?

Ei kommentteja: