lauantai 15. toukokuuta 2010

Nemoa etsimässä

Ja taas ihan loistava ilma! Tätä on niin odotettu kylmän talven jälkeen! Mä oon sellanen vilukissa että oksat pois, mut nyt pärjää hyvin bikineillä!
Oon tänään ehtiny käymään jo n. viiden kilsan lenkilläkin, juoksusta tosin ei tullu mitään, olisin läkähtyny jo ekoilla askeleilla. Nyt makaan taas nurmikolla (Nemoa etsimässä- pyyhkeen päällä) ja ajattelin kirjoittaa kuulumisia :)

Eilen lähdettiin Hugon kanssa Ellivuoreen kiipemään piruvuorelle. Matkaa sinne oli puoltoista kilometriä ja näköalat huipulta aivan upeet :) Hyviä kuvia ei tosin saanut, koska maiseman edessä oli puita :/








Tänään on mun viimenen lomapäivä hetkeen, ja tarkotus olis lähtee Hugon kans kohti Ideaparkkia. Hugo tahtois ostaa mulle kiiltävät legginsit, joita mä en kyl henk. koht. voi ymmärtää!! :D Otetaan uikkarit mukaan, etitään jokukivaranta ja mennään sinne sit :) Ja olis aivan mahtavaa lähtee ajeleen vaan johonkin kauas, sillee ettei tiedä ollenkaan missä on! Ja sit kun alkaa tehdä mieli kotiin, niin laittaa navigaattorin päälle joka ohjaa kotiin !
Pian tarvis varmaan raahutua sisälle ( :/ ), meikata ja keksiä jotkut kivat vaatteet päälle.!

MÄ RAKASTAN TÄTÄ KESÄÄ!


Ei kommentteja: