torstai 3. helmikuuta 2011

Television

Nyt sängyn (tai oikeestaan sohvan) pohjalla maatessani, on tullu katottua telkkaria tosi paljon. Tosin ärsyttää se, kun tiettyyn aikaan päivästä tulee joka kanavalta ostos-tvtä :-D Rupesin sit miettiin et mitkäs ne mun lempparisarjat mahtaakaan olla. On monia sarjoja, jotka tulee juurikin 20-22, joita tahtoisin nähdä, mutta koska meillä on vaan yks toimiva telkkari, mä yleensä sitten oon se joka kattoo tietokoneelta ohjelmat jos on pakko :)

Yks sarjoista, jota tulee seurattua oikeastaan päivittäin, on poliisit. Pakkohan sitä on kattoo, näkee vähän mitä sitten tulevaisuudessa toivottavasti pääsee tekemään :P Sitä oon joutunu pohtiin ohjelmaa katsoessani, että onko poliiseilla aina niin hauskaa kun mitä toi ohjelma kertoo, ku ne vaan nauraa koko ajan :--D

Nää heput on yksiä sarjan lemppareista mun mielestä!

Huijarirakentajia tulee kans seurattua satunnaisesti. Se sarja vaan on sellanen et sää nouseen nyrkit melkein pystyyn, kun niin paljon ärsyttää kun ne ääliörakentajat on pilannu ihmisten elämän tekemisillään tai tekemättä jättämisillään!! :(




Idolshan alkoi myös tänään, ja olihan se nyt aivan pakko katsoa! Rakastuin sen yhden tyypin lauluun, kun se tuomarikin vallan hypähti ku tuli niin iloseks siitä. Aivan mahtava ääni ja muutenki ! Idols on tosin muuttunu paljon siitä mitä se oli aluks. Sillon näytettiin tosi paljon laulua vaan, varsinkin ne kamalat äänet oli hauskoja, mut nyt siinä oli tosi paljon kaikkee sälää mukana.


Näitä sarjoja tykkäisin myös katsella:

- Täydelliset naiset
- C.S.I miami
- Havaiji 5-0
- Heroes
- Sinkkuelämää
- Matkaoppaat
- Hauskat kotivideot
- yms

Oon hankkimassa nyt omaa telkkua ja sit koitan jos sisäantenni toimis mun huoneessa, niin saisin katella kaikkia ohjelmia joita tykkäisin! Ku mun huoneeseen ei tuun antennijohtoo, niin kakka juttu sinänsä. Meilläpäin ei todennäköisesti sisäantenni toimi, mutta koitetaan :-D

2 kommenttia:

Minna kirjoitti...

poliisit kuuluu meilläkin ihan pakollisiin katsottaviin ja oon miettinyt ihan samaa, et voiko niillä olla niin hauskaa oikeesti vai onko se sen ohjelman takia :D
mut yhdessä jaksossa ihan tässä olisko ollut jopa tällä viikolla, se yks sano että se huumori asenne on pakollinen muuten raskaassa työssä... :)

Henna kirjoitti...

Joo mä huomasin kans sen et sano! :)