keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Valitusta

Mua harmittaa ihan ylipaljon olla kipee. Kuumetta mulla ei oo ollu, mut lääkäriltä saadun neljän päivän sairasloman takia, oon makaillu melko paljon kotona. Tänään yritin mennä kouluun enkun tunneille, mut olo oli niin huono ja masentunu, et eihän siitä mitään tullu! Oon ihan kaamee kipeenä, poraan koko ajan ja oon ihan masis. Harmittaa ku en pääse salille, ja ois kiva käydä koulussa, mutku ei pysty :(

Oon nyt vähän siinä toivossa, että pääsisin lähtee piristävälle shoppailukierrokselle lauantaina, joten täytyy vaan toivoo että paranen siihen mennessä. Kipeenä olemisessa mua ärsyttää eniten ehkä se, että pienetkin vastoinkäymiset tuntuu ylitsepääsemättömiltä. Niinku tänään: tajusin, ettei mulla oo varaa lähettää kahta pakettia jotka sain myytyä huuto.netissä, koska postikulut toiseen maksaa kympin! Siis kympin?! Moro, ja olin pyytäny vaan kaks euroo postikuluja, joten jäin häviölle molemmissa paketeissa ihan reippaasti. No, oma moka.

Keskittymään en pysty lainkaan, koitin lukee kokeisiin, niin mä kyllä luin sitä, mutta en tajunnu yhtään mitä luin. Eilen illalla piti katsoa poliisit, mutta ajattelin katsoa vasta tänään jos olisi parempi olo. Eipä oo, mulla on vallan mainio kuva siitä miltä musta nyt tuntuu. Nimittäin niistin aamulla sellasen kämmenellisen kokosen määrän vihreetä räkää.... :-D Mikä varmasti on hyvä kertoa täällä :_D

Huomenna on vielä saikkua, toivon mukaan parempi olo myöskin, koska sitten perjantaina tarvis raahautua kouluun. Tai siis kyllähän mun piti huomenna mennä käymään äikässä, mutta tänpäiväsen "koulussakäynnin" jälkeen, en taida mennä :(

Edit: Sensurointi oli ilmeisesti tarpeen, koska mun räkäpallo oli ilmeisesti useille liikaa :--D (vaikkakin huumoria)

We♥it

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"Nimittäin niistin aamulla sellasen kämmenellisen kokosen määrän vihreetä räkää...."

juu ymmärrän että "omassa blogissa saa kirjottaa mitä vaan", mutta tää on jo lukijoitten karkottamista. hyvästi.

Henna kirjoitti...

Hei vähän huumoria :------D

Anonyymi kirjoitti...

samoin!

Henna kirjoitti...

Ehkä mä oon vähän "roisi" mieleltäni, se nyt täällä blogissa ei ole käynyt ilmi. Musta toi juttu oli lähinnä huumoria, ja mun kaveripiirissä sille olis naurettu. Ei sille voi mitään jos on erilainen huumorintaju :-D

Anonyymi kirjoitti...

Hahah, mun mielestä kirjoitat tosi hauskalla tavalla! ((:
Tosta kuvasta tuli kauhee inspiraatio alkaa leikkimään muistilapuilla :D

Anonyymi kirjoitti...

Ei täällä huumorintajuttomia kaivata!
Eiköhän se ole ihan normaalia et räkätaudissa niistetään ja jos tulee poikkeavan paljon räkää niin pakkohan se on kertoa, sellanen räkä muuten lämmittää kivasti käsiä paperin läpi. Mut riittävästi kun niistää niin sieraimen reunat kuivaa ja halkeilee usein niin pitää muistaa rasvata nenää monta kertaa päivässä ettei vaan kuivaa liikaa.