keskiviikko 16. helmikuuta 2011

What to wear ?

Mun syntymäpäivä lähestyy kovaa vauhtia, ja oonkin alkanut miettimään, että miten sitä juhlisi ja lähinnä että missä asussa ! Aloin sitten H&M onlinea selailemaan, ja ajattelin jakaa täällä teidän kanssanne ideani !

Kokosin siis neljä asukokonaisuutta erilaisiin tilanteisiin/tapahtumiin. En mä usko yhtäkään näistä ostavani, haaveilen vain :) Todennäköisesti koitan saada ystäväni lähtemään kanssani baareilemaan ja juhlimaan sillä tavalla, olis mukava päästä ekaa kertaa tampereelle baariin ! :)

Korut (ja laukut) näissä kokonaisuuksissa on vähällä edustuksella syystä että en löytänyt mieleisiäni kyseisiltä sivuilta.

 
Eli tää "päivällinen ystävien kanssa" -asu on tarkotus olla tällänen melko perus, mut kuitenkin mun tyyliin verraten juhlavampi. Noi kengät on aivan unelmat, varsinkin kun näin ne jokin aika sitten erään mallitytön jalassa, rakastuin niihin entistä syvemmin ♥ Myös joku sisäinen röyhelöääni mun sisällä käskee mua rakastumaan tänä keväänä kaikkeen missä on röyhelöä, siksi toi paita !

Juhlaan sukulaisten kanssa tahdoin tällästä "toimistolookkia". Mut on totuttu näkemään aina farkuissa ja peruspaidassa, joten tää olis kivaa vaihtelua, ja on myös muutenkin mun makuun. Juhlava tämäkään ei edellisen tapaa ole, mutta edustaa mulle epänormaalia tyyliä, ja täten olis mun päällä juhlavampi !

Illallisella tahtoisin nähdä itseni kullan kanssa (hah, in your dreams). Tota mekkoa oon katsellut jo pidemmän aikaa ja noi kengät on mahtavat. Halusin myös lisätä kokonaisuuteen tuon takin ja huivin, ovathan nekin tärkeitä osia tässä. Mitään sukkahousuja/legginsejä en tähän lisännyt, mutta todennäköisesti ne olisivat tarpeen näillä kahdenkymmenenkahdeksan asteen pakkasilla. Hyrrr !

Tässä asussa mä näkisin itseni istumassa baaritiskin äärellä kavereiden kanssa (vaikka mekko onkin melko kesäinen). En mä ehkä mitään superrankkaabiletystäjeejee tässä asussa tahtoisi, vaan lähinnä sellasta sinkkuelämää- drinksuttelua ja nauramista hyvässä, tai parhaassa seurassa :)
Eli tässä oli mun ehdotukseni synttäriasuiksi
Mitä te olitte mieltä? :)

Ihan vaan sitten tiedoksi näille -mitäjärkeeseuratakunetpostaa- anonyymeille, että tää on mun blogi ja täällä on mun aikataulu :) Jos mua ei yksinkertaisesti kiinnosta postata, niin mikä järki siinä on väkisin ? Blogeissa mennään bloggaajan säännöillä, vaikkakin kauniisti pyydettynä asiat saattavat sujua paremmin. (esim. olisi mukavaa jos postaisit taas, ei näin: sää oot ääliö kun et postaa en jaksa enää seurata)

Pyrin myös tekemään tässä lähiaikoina sen erään mekko ja asusteet postauksen, jota eräs anonyymi oli toivonut jo kauan sitten ! :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heii meettekö koska trelle baariin?:)

Henna kirjoitti...

Heti kun saan jonkun kuskiks, miks kysyt? :)

Anonyymi kirjoitti...

Tottakai mennään bloggaajan säännöillä, mutta en mä ehkä ainakaa jaksa seurata jos ei pitkiin aikoihin kuulu mitään vaikka muuten sun blogistas tykkäänkin. Sanon tämän siksi, koska se on harmi jos ei susta kuulu niin usein. En mä sitä pahalla tarkoita.

Henna kirjoitti...

En mä tiedä mitä se haittaa jos seuraa esim bloglovinin avulla, kun ne postaukset ilmestyy vaan sinne eikä tarvi erikseen käydä kattomassa :D

Anonyymi kirjoitti...

http://www.kuvat.fi/join/comparison/
Kannattaisko kokeilla tota paikkaa kuville ja pro versio on 2e/kk ja sitte voit piiloittaa kuvia salasanan alle tarvittaessa ja vesileimat kuviin ja tilaa on 50 Gigatavua eli sinne mahtuu todella paljon kuvia ja videoita, jätät jonkun halvan pikku korun ostamatta niin 2e on säästetty siinä.