keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Hello, I'm nolife

 Heti alkuun sellanen ilmotusluontoinen asia Huittislaisille, että mulla on pöytä Sani- kirppiksellä. Pöydässä nro 50 on dvd:itä, melko uusia vaatteita, uusia mekkoja yms tarpeellista ja ei niin tarpeellistä. Koot pyörii siinä 34-38!










Ja sitten varsinaiseen aiheeseen. Eiku tä, oliko mulla muka joku aihe? Ei vieläkään. Paitsi se, että mun tunteet menee nykyään kyl niin laidasta laitaan. Välillä oon ilonen ja onnellinen ja sit taas hetken päästä oon yksinäinen ja onneton. Tällä hetkellä oon noita kahta viimestä. Ärsyttävää oikeesti ku oon kaikki päivät yksin kun kaverit on koulussa tai töissä.
Tänään oon käyny kirpparilla, koittanu mennä puntille mut ajatellu et meen myöhemmin, tehny palapeliä, käyny työkkärissä, tehny taas vähän palapeliä ja jokasessa noista väleistä istunu koneella. Alkaa tympiin tälläne :-D

Niin hei ja noista koruista että jos ketään kiinnostais ostaa noita noissa kuvissa ni ilmotelkaa :) Mä meen jatkaan palapeliä, huoh.

Luojan kiitos pian on perjantai ja sit onkin luvassa vähän vaihtelua tähän arkeen Tampereen muodossa :)

1 kommentti:

Mmilya2 kirjoitti...

tosi kivoja koruja sulla! :) ja muutenki ihana blogi, jään kyllä seurailemaan! :)

Olis ihanaa jos säkin kävisit kurkkaamassa mun blogiin http://mmilya.blogspot.com ja jättämässä kommentin tai ehkäpä jopa liittymässä lukijaksi jos tykkäsit! :)