tiistai 13. maaliskuuta 2012

Jälleen sarjassamme sekavimmat postaukset


Innostuin yks ilta väkertään kynsiä. Voin kertoo että voin sanoo että se uusi L'orealin kynsilakka on aivan .... Kolme kerrostakaan ei peittäny kunnolla, ja se alko kuivuun ihan yhtä nopeesti ku ne graffitilakat alkaa halkeen, niin levitys oli tosi hankala asia. Kaiken hyvän lisäks ne vielä kuplii. Eipähän tarvi sitä sarjaa ostaa sitten enää. H&M:n lakat on mun mielestä hintalaatusuhteeltaan tosi hyviä. Yks kerroskin peittää jo aika hyvin ja lakka myös kestää ihan riittävästi. :)


Kynsien väristä innostuneena innostuin sitten myös koruja tekemään :) Mä RRRRakastan noita fasettihiottuja amatsoniitteja.


 Asukuvia tänään ei ole tarjolla, sattuneesta syystä...


 "Jaa määäää vai??? Koko ajan oon tässä istunu hirrveen tyytyväisenä. Ite sotkit housus, eihän mulla noin likaset tassut ees oo!"


Koitin nälissäni soittaa Iinaa syömään mun kans, mutta laittokin jo esimerkillisesti ite kotona ruokaa. Jouduin sitten ihan yksikseni hakeen ruokaa ja päätin tulla kotiin syömään!

2 kommenttia:

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Upeat kynnet ja hienoja koruja! Oon tosi surkea itse laittamaan kynsiä ja mulla ei kyllä hermo kestäis tehdä itse koruja :D

Henna kirjoitti...

Kiitos :) Kyllä mullakin menee usein hermo tohon koruntekoon, kun ensin on joku hyvä idea, mikä ei sitten onnistukkaan !