torstai 1. maaliskuuta 2012

Voihan kärsäkäs!



Helloo! Mulla on tänään SIIVOUSPÄIVÄ jeejee huomisia kaverisynttäreitä varten :) Huomenna sit taas on vuorostaan leipomispäivä, kun lauantaina tulee sukulaiset kakkukahveille. Ja joo, minä tyhmä kutsuin sukulaiset kaverisynttäreiden jälkeisenä päivänä. Illalla ollaan menossa duudsoneita katsomaan paikalliseen, niin saattaa mennä myöhäseen. Voi olla väsy silmässä ku tarvis aamulla herätä laittaan paikkoja kuntoon :D

Nyt oon lähdössä kylälle kattoon josko löytäisin jotain päällepantavaa huomiselle.

P.s VihaanVIHAANvihaan!! kärsäkkäitä (pikkusia ötököitä). Mun on lattiat täällä täynnä niitä, kun joku oli muninu mun kukkapurkkiin ja niitä sieltä sitten on tullu satoja. Onneks se ongelma on nyt paikallistettu ja toivon mukaan niitä ei tuu enää lisää mistään :D

4 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Tuon sulle synttärilahjaks jotain muita pikku ötököitä. ;p

Henna kirjoitti...

No sepä kiva :D

Krista kirjoitti...

siulla on kivanoloinen blogi! :) taidanpa jäädä lukijaksi! ;)

Henna kirjoitti...

hihi ! :) tosi kiva ! :))