perjantai 9. maaliskuuta 2012

Pidetään jännitys yllä!

Päivän asu/Today's outfit:
Housut/Pants - Vila
Paita/Shirt - Gina Tricot
Bleiseri/Blazer - H&M
Huivi/Scarf - H&M
Kaulakoru/Necklace - Ilo-koru
Kello/Watch - O.n.e




39€

5,50€

Seppälä 3€

Seppälä 15€
Helloo! Jottei mun elämästä pääsisi jännitys loppumaan, niin pakkohan sitä draamaa oli tänäänkin olla. Kävin viime kuun puolivälissä suorittamassa kakkosvaiheen ja autokoulun opettajan piti hoitaa kaikki paperit yms poliisiasemalle, jotta asiat tulee kuntoon ennen kun ajo-oikeus menee umpeen. Noh, aattelin tänään et haen sen korttini pollariasemalta, mut siel oli sit lupakanslia kii, ni soitin sinne (huittinen). Ne sano että ei täällä oo mitään tietoo siitä, että olisit suorittanu kakkosvaiheen, että yhdistää mut vammalaan. Eihän ne sitten sielläkään tietäny mitään siitä et oon suorittanu, eli tarvittavat paperit ei ookkaan löytäny sinne ja mulla ei oo ollu maaliskuun alusta ajo-oikeutta! Olin siinä hetken sellasessa itkuraivon sekasessa tunnelmassa ja koitin soittaa tälle opettajalle joka ei tietty vastaa, vaikka soitin monta kertaa.

Noh, sitten kun olin jo ihan valmis kiroon tän miehen maanrakoon, niin se soittaa että kyllä ne paperit on viety, poliisiasema on varmaan hukannu. Se vei ne sinne sit uudestaan ja mä jouduin lähteen vammalaan hakeen itelleni väliaikasta ajokorttia. Onneks kaikki sit järjesty kuitenki ja nyt oon jo aika hyvin rauhottunu..

Eilen oli myös superhuono päivä, joten piristin itseeni pienellä shoppailulla. Se on kumma juttu miten se auttaa :) Mä oon niin kiitollinen Escadalle ku ne päätti just ton Rockin' Rio tuoksun ottaa uusiks myyntiin. Aivan ihanan loistavan paras tuoksu ikinä :)

Yllä tän päivän päivän asua ja uskottavaa feikkihymyä :D





























Ei kommentteja: