keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Absolute platinum

Värjättiin mun hiukset siis maanantaina. Tarkoituksena oli vaalentaa tyvikasvu ja ehkä hiukan muuten kirkastaa väriä. Aine olikin vahvempaa kuin ennen, ja tuloksena oli ihan valkonen tukka! Tai siis mun mielestä valkonen kun vertaan vanhaan..


Ei siinä mitään, siis värinä mun mielestä hieno, mut ei oikein sovi mulle :/ Tuntuu ettei toi tukka "kehystä" mun kasvoja enää lainkaan ja näyttää hölmöltä... Mut ehkä vaatii vähän totuttelua.. :)


Mitä siellä ollaan mieltä uudesta väristä?

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vanha huomattavasti paree:o toi on liian vaalee.

Henna kirjoitti...

joo niin munkin mielestä :/

Anonyymi kirjoitti...

toihan on ihan...KUSENKELTANEN? :o

Henna kirjoitti...

Hihi, mä en tiedä minkä väristä sun pissa on, mut ei ole sen värinen :=)
Kuvat vääristää jälleen hieman, ja eri valoissa näyttää ihan eri näköiseltä :)

Jenni kirjoitti...

Hyvännäköinenhän toi vaalea on :) Sopii hyvin!

Henna kirjoitti...

no kiitos! ite alkanut kans pikkuhiljaa tottuun :)