torstai 2. syyskuuta 2010

Taylor Swift

Puuh nyt väsyttää! Tänään oli koulupäivä, kuten kolmena edellisenäkin tällä viikolla. Luojan kiitos päästiin paria tuntia oletettua aikaisemmin! Koulussa ohjelmaan kuului vähän turhautumista, proppausta, vähän lisää turhautumista, laatoitusta ja mokailua. Eli putkeen meni. No ei, ihan mukava koulupäivä siis takana :)
Kaupan kautta kotiin ja sohvalle maate. Suoritin päivittäisen vakion; katsoin Dr. Philin.
Sen miehen jutut on oikeesti ihan mahtavia! Se puhuu niin asiaa kuin ihminen voi puhua, pystyn samaistuun tosi moniin sen mielipiteisiin, vakavistakin asioista. Mut sit se on samalla ihan äärettömän hauska! Puhuu tukankasvatuksesta ja hivasee vähän kaljuaan yms. yms. En tiedä tajuaako kukaan mua, mut musta se mies on ihan loistoäijä. Saisinko mä sen mun isäks? Pliis?

Siinä sohvalla tuli maattua ilmeisesti pidempikin tovi, koska puoli seitsemän aikaan heräsin siihen kun muu "poppoo" tulee ryminällä sisään reissuiltaan.

Huomenna sitten olisi "opetukseton" päivä koulusta, ja suuntaan jälleen töihin aamuseiskaan. Töiden jälkeen sitten näen toivottavasti muruseni, ja kaverini, joiden kanssa sunnuntaina lähdetään merille! Suunniteltiin käyvämme syömässä huomenna, jotta samalla voitaisiin sopia sunnuntaista :)







Taylorin musiikkivideot on mun mielestä ihan loistavia! Niissä on (usein) tosi hyvä tarina ja mä kun nyt oon itkupilli, niin myönsin, että aloin itkee kun katoin ton ekan musavideon! :_D

Ei kommentteja: