torstai 14. maaliskuuta 2013

I'm waiting for it

Varmasti monella on tähän aikaan vuodesta kova ikävä kesää, kuten minullakin. Vihaan kylmää ilmaa, koska olen muutenkin lähes aina aivan jäässä. Onneksi ekoja kesän merkkejä on alkanut jo näkymään, vaikka aamulla lämpömittari näyttikin pakkaslukemaksi -19c. Hyrr! Iltapäivällä kun ajaa kotiin töistä, piristää pitkää matkaa edes vähän se kun paistaa aurinko. Eikä edes haittaa, vaikka häikii.

Heräsin viime lauantaina jo kahdeksan aikaan, mutta arvatkaa mitä tein ensimmäisenä kun avasin silmät. Hymyilin. Hymyilin koska aurinko paistoi jo kirkkaasti ja oli todella valosaa. Uuhh iihhanaa ♥ Sisällä kun on niin se jo melkein lämmittää :) 

Rakastan kesää. Lämpöä, vettä, lehtiä puissa ja sitä kun voi tehdä paljon kaikkea. Veneillä, ajaa moottoripyörällä (nyyh, tosin en minä kun jouduin myymään omani syksyllä :'( ), istua ulkona yömyöhään paleltumatta. On valoisaa ja silloin olokin on virkeämpi. Ajattelin lisätä myös terassilla istumisen siideriä nauttien, mutta aloin laskemaan, että montakos kertaa näin tapahtui viime kesänä. Hmm... Ei yhtään. Ehkä ensi kesänä jos edes kerran :p

Mä odotan ens kesää ehkä vielä enemmän, kuin aiempia. Mulla on siihen hyvä syy, mutta en kerro sitä aivan vielä. Kuitenkin kaikkea ihanaa on tapahtumassa, ja kesällä tapahtuu jotain mitä oon odottanut jo kauan. Tai voisiko sanoa, että me ollaan odotettu. Ja ei, ei ole se mikä tuli ensimmäisenä mieleesi. Jos asiat menee niin kuin toivoisin, saan myös pitää ensimmäisen lähes täyden kesäloman.

Erehdyin selailemaan kuvakansioita, ja sieltä löytyi erittäin kesäisiä kuvia, jotka ajattelin täällä jakaa teidän kanssa. Osa on täällä kenties jo näkynytkin... 

Odottaako joku muukin yhtä innoissaan kesää, kuin minä?


4 kommenttia:

Emma kirjoitti...

MÄÄTIÄDÄNMÄÄTIÄDÄNMÄTIÄDÄN !!!! :p
Okei oon hiljaa.

Henna kirjoitti...

:D

Anonyymi kirjoitti...

hei
nyt kannattaa heti lopettaa Blogin
uudelleen tekohengitys,jos ei kerran päivityksia tule säännöllisesti.

Ei sitä vakituiseen kukaan viitsi seurata.

Hörhöt silloin tällöin.

Blogeja vakituisesti seuraava

Henna kirjoitti...

Kiitos kommentistasi, olen eri mieltä.