sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Saturday

Eilen mun päivä alkoi ennen yhdeksää kaaoksen raivauksella, eli siivoamisella. Miten siinä aina käy niin, että edellisenä päivänä siivouksen jälken tehty lupaus "tästä-lähtien-tavarat-laitetaan-heti-paikoilleen", unohtuu välittömästi. Ainakin mulla käy niin. Viikolla töistä kotiin tullessa kaikki tavarat kädestä tippuu lattialle ja siihen ne myös jää. Huoh. Sitten sitä saa olla jatkuvasti siivoamassa ja siirtelemässä tavaraa pois tieltä.

Yhdentoista maissa lähdimme käymään kahvilla ja kaupoilla. En juo tavallista kahvia koskaan, mutta lähes aina kahvilassa otan latten... Onko se itsensä huijaamista? Täällä meillä oli torstasta lauantaihin menossa kolmen paikallisen kaupan isot alet, ja suunnattiin sinne kun olimme saaneet syötyä.

Tällä naamalla lähdettiin aamulla.


Lattea ja kanapaniinia aamupalaksi ♥


Tälläisellä asulla lähdettiin. Kengät vaihtuivat puolivälissä päivää toisiin, nuo ovat aikamoiset tappokengät. Käveltiin viime viikonloppuna monta tuntia ideaparkissa, mulla nuo jalassa. Voin sanoo, että voin kertoo, että oli hieman päkiät tulessa illalla.
 Ostin kuvissa näkyvän jakun viime viikonloppuna.


Kengät: Nelly (members)
Housut: Vila
Toppi: H&M
Jakku: Mango
Huivi: Fransa?


Suurenhkon kassin kanssa lähdettiin liikkeestä. Mulla on vähän hukassa toi kuvauspaikka ostoksille, joten tässä näkyy vain parhaat löydöt, loput saavat sitten oman postauksensa. Ensimmäisen tämä ihanuus "löytö" Marimekon neulepusero. En omista ennestään mitään Marimekkoa (no ehkä jotain pussukoita), joten tää on ihan raikas uutuus mun täyteen ahdettuun vaatehuoneeseen...


Tässä toinen lemppareista, eli Jackpotin paljettiliivi. Ihanuus ♥ Huivi on myös uusi :)


Eli aika hyvä saalis! Loppuun vielä mun uusi lempparibiisi Rihannalta:

Ei kommentteja: