sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

What's next dear?

Oon jo varmaankin viimeisen puolen vuoden ajan harmitellut sitä, ettei mulla ole blogia. Tai siis onhan mulla kolmehoota. blogi jossa kerron kanieni elämästä, sekä esittelen koruja ja ottamiani valokuvia. Kuitenkin koko ajan tahtoisin myös blogata muustakin. Tuntuu ettei se riitä että esittelen uusimmat ostokseni läheisille, vaan tahtoisin esitellä ne myös blogissa. Tämä on vain yksi niistä monista syistä, jonka vuoksi haluan koittaa uudelleen lifestyle bloggausta.

En mene takuuseen siitä, että kauanko mieleni pysyy samana, mutta tällä hetkellä mulla on niin paljon kerrottavaa. Tuntuu että mun pää räjähtää jos en saa kertoa elämän iloisista asioista. Viimeisen puolen vuoden aikana mun, tai siis meidän, elämässä on sattunut paljon kaikkea ihanaa. Kerron niistä sitten tulevissa postauksissa. 

Tulevaisuudessa täällä tullaan siis näkemään päivän asuja, uusia ihania ostoksia, eläimiä, elämää, tulevaisuutta sekä ripaus muotia. En malta odotta!

Tämä on vain johdatus tulevaan, mutta jottei postaus olisi täysin kuvaton lisään we♥it:stä tänne muutaman ihanan ja inspiroivan kuvan, joissa saattaa olla jotakin vihjailua minunkin elämästäni. :)


Tää neiti painaa nyt nukkumaan syvälle peiton alle. Nähdään!

Ei kommentteja: