sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

What I've bought

 Lupasin esitteleväni ostoksia eilisestä reissusta, kun keksin hyvän kuvauspaikan. Naulasin pari naulaa seinään niin jo onnistui!

 







 Tämän päivän nassu oli tälläinen..
 
Luin päivällä elämää venlan silmin- blogia ja sain boostin lähteä kuntoilemaan. Viidentoista miinuutin päästä olinkin sitten jo liikuntakeskukselle bodycombatissa. Voin muuten kertoa, että oon kipee huomenna. Oon ollu jumpassa viimeks... ... öhm... viime keväänä? Kaiken lisäksi mulla on maailmankaikkeuden huonoin rytmitaju, tai ainakin mulla kestää kauan ennen kuin tajuan liikkeen, ja sitten se jo vaihtuukin.

Huomenna alkaakin sitten taas uusi työviikko, sunnuntaisin hajottaa, mutta torstaina tajuaa että nopeasti se taas meni.

2 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Hyviä löytöi oot tehny! :)
Mä meen tänään testaa uutta body combattia ja pumppia! Saa nähdä saanko mäkin paikat jumiin!!

Unknown kirjoitti...

Ihania vaatteita! :) Varsinkin tuo artemiinan toppi ja sininen paita! :)

http://escapefromplainjane.blogspot.fi/