maanantai 9. elokuuta 2010

Just the way you are

Eilen oli siis mun viimeinen työvuoro nesteellä! Ihan rentoo, taas oli kauhee myrsky ja meni sähköt. Oltiin siellä sitten pimeessä, sali melkein täynnä ihmisiä ja keiteltiin vettä liedellä. Noin vartti oltiin ilman sähköö. Ne oli jonain päivänä ollu kaks tuntia pois :o
Ja uutisissakin oli jo niistä rakeista mitä meillä täällä sato, ihan kivan kokosia :) Ysiltä pääsin sit pois ja muru tuli meille vielä yöks.

Tänään herättiin joskus puol 11 maissa, ja oli tarkotus lähtee tänään käymään siellä polaroideissa, mutta Jenni ei vastannu puhelimeen vaikka koitin neljä kertaa.
Lähdin äitin ja mummun kans käymään Nokialla citymarketissa. Ite en ostanu muuta kun herkkuja ja maitoo mun muruille.


Leevistä mulla ei valitettavasti oo taaskaan kuvia, kun se on niin säikky mirri, niin en viitti lähtee jahtaan sitä kameran kans jos se muuten ei tuu lähelle :)

Äiti osti mulle kivan Marimekko- kansion cittarista:


Vanha kun näyttikin jo tältä:


Sit käytiin Matin kans vielä vähän kuvailemassa (mun uusia kivoja Ginan leggareita) :P


Huomenna sitten ollaan lähdössä porukalla linnanmäelle! En muista koska oon viimeks käyny siellä, joskus nappulana. Ja mä viel kaiken päälle haluan ajaa sinne! Kääk, Henna Helsingin keskustassa :_D Mut odotan jo ihan innolla et pääsisin sinne :)))
Kaiken lisäks huomenna on palkkapäivä, jota oon odottanu jo viimesen kuukauden !


Ei kommentteja: