keskiviikko 11. elokuuta 2010

Kaalisaari

Ei me sitten päästykään lintsille, kun kaikki peru tulonsa! Otti ihan sikana aivoon kun kuulin et jos oltais maanantaina lähdetty niin sinne ois tullu koko porukka yhtä lukuunottamatta. Mutku siirrettiin yhden takia, ni sit kukaan ei enää lähteny eilen !
Onneks maailma ei kaatunu siihen, vaan lähdin aamusti sitten kylälle shoppaileen yksikseni. Vaatekaupoista ei löytyny taas yhtään mitään, en ymmärrä että mikä taas on ku ei nappaa mikään. Mut kameranjalan sain vihdoin ostettua. Kummastelin vaan, kun kaks liikettä on viidenkymmenen metrin päässä toisistaan, toisessa samainen jalka makso yli viiskyt euroo, ja toisessa vähän reilu kakskymentä!

Pitemmän aikaa mun on jo ollu tarkotus käydä apteekissa ostamassa ihonhoitotuotteita näihin mun mustapäihin. Eilen sen sain aikaseks! Kulutin varmaan puolentuntia apteekissa, kun se täti ehdotteli mulle että mitä tuotteita kannattais sit ostaa. Se ei oikein itekkään tienny mikä olis hyvä, kun nuoret kai tietää jo mitä ne tahtoo kun ne tulee apteekkiin :_D
Päädyin sit loppuviimeks Acon spotless tuotteisiin. Täytyy nyt vaan toivoo et nää tehoo, eikä silti kuivata mun ihoo korpuks. Mulla on aamusin aina kun herään, niin tosi rasvanen iho, mut sit jos käytän rasvaiselle iholle tarkoitettuja tuotteita, se kuivuu ihan hirveeks! Mun iho on kosmetologin mukaan pintakuiva. Selostan sit muutaman viikon päästä että onko tehonnu.
Ja kun salmiakin suuri ystävä kerran olen, niin täytyihän sitä ostaa apteekin salmiakkia myös. Kauneus & Terveys -lehden sain kaupan päälle :)



Jossain vaiheessa keksin että vois lähtee Pirkkalaan Veskaan. Laitoin murulle viestiä ja tunnin päästä oltiin jo tienpäällä. Mä en löytäny sieltäkään yhtään mitään, mikään ei oikein näyttäny kiinnostavalle. H lähti ostaan TopSportista takkia niin ajattelin et poikkeen itse sit Luhdan myymälässä.
Ja sieltä ne löyty, ihan täydelliset saapikkaat mun makuun :) Hintakaan ei todellakaan ollu paha. Seitkyt euroo ja siitä puolet pois !


Takaisintullessa poikettiin vielä Nokialle Subiin (Veskan subissa paahtouuni ei toiminu, ja mä halusin JUST paahdettuna!!  :_D ) ja cittariin. Toissapäivänä kun käytiin siis Nokian Citymarketissa, katselin mustaa iiihanaa lompakkoa, johon mulla ei sillon ollu varaa. Kiitos palkkapäivän, käytiin ostamassa mulle se. :P


Seiskan maissa oltiin sitten takasin Vammalassa ja Hn piti lähtee ajeleen kotiinpäin. Me mentiin likkojen kans sit vielä kotipizzaan syömään viimeisen lomapäivän "kunniaks". Päädyttiin vielä kalssuun nappaan muutamat kuvat. Tänään illemmalla olis tarkotus mennä ottaan lisää kuvia :) Love my friends ♥
Nää kuvat ei kai ollu julkaisukelposia, MUTTA koska Iina julkas musta niin epäedustavia kuvia facebookissa, niin mä otan oikeuden julkasta pari balleriinakuvaa täällä ;))

(Kiitos "Motoriikka-Miikalle", jonka ansiosta kalssun hyppytornia ei purettu sittenkään. Tosin kertaakaan en oo hypänny tornista, enkä kylla aiokkaan) (;


Viimeisen raksaopiskeluvuoden ensimmäinen koulupäiväkin on siis jo takana ja meni hyvin. Lukujärjestys on (ehkä) kans ihan hyvä. Ma-to kahdeksan tunnin päiviä, mut sit taas perjantai vapaana, jollon pääsen töihin :)

Päättötyön alotusta pääsen valmisteleen jo huomenna!

P.S. Postiluukusta tipahti tänään miellyttävä pahvinpala: H&M:ltä kymmenen prosentin alennus koko mallistosta!! Ja eikun shoppaan -->

Ei kommentteja: