lauantai 7. elokuuta 2010

Tired of being sorry

7.8:

13.20
PRKL! Nukuin pommiin, piti herätä ysin maissa et ois saanu aikasekskin jotain, mut ei, näillä mennään.

15.03
Juna lähtee jälleen kohti Tamperetta

15.45
Mitäs tässä nyt sit tekis tän pari tuntia kun on aikaa? Eka koskariin (Gina, Seppälä, Lindex, Andiamo ja mäkkäri) ja sit poikkesin nopee stockmannilla. Käteen jäi vaan ginasta mustat legginsit 4,90.

18.00
Kävelytreenit alkaa GoGo Cityssä. Ensin piti näyttää et miten omien "tietojen" perusteella kävelee. (Tosiaan mulla oli 12 sentin korot, joilla, myönnän, en osaa kävellä!) Onneks siellä oli muitakin vasta-alkajia, niin ei ollu niin tyhmä olo. Siitä olis tarvinnu saada videoo, näytti varmaan lähinnä luikertelulta.. Mut heei, eka kerta, ehkä sen ymmärtää :)

20.45
Harkat loppu ja suuntasin kohti juna-asemaa, jossa ihmettelin että miks Porin juna on eri raiteilla ku yleensä. Noh, menin sit sinne ja sain kuulla että tähän junaan tarvii paikkalipun, mutta kyllä sinne mennä saa. Olin astumassa sisään niin se mies sano että: "Nii mut se juna on kyl loppuunmyyty" mut seisoo olis kai saanu koko matkan :_D

21.00
Kauhee kiire kohti linkkariasemaa että ehtisin seuraavaan bussiin (tosiaan mulla oli korot jalassa koko päivän), kunnes matkalla tajusin et eihän mulla oo tarpeeks rahaa bussiin! Koskarille nostaan rahaa, mut hei, sekin oli jo kii! Olin ihan pisu sukassa ku ajattelin et tarviiko todella kävellä takas junalle. Juna-asemalla oli onneks ihan superkiva nainen, joka anto mulle sit puuttuvat 60 senttiä bussilippuun ja jäätiin sitten muutenkin siihen jutteleen !

21.35
Bussi lähti VIHDOIN kohti vammalaa. Otin bussissa kengät pois ja jalat ihan rakoilla :/ Tajusin että mun autohan on siellä juna-asemalla, jonne matkaa olisi n. 2 km linkkarilta. Onneks Mira ihanuus sit heitti mut auton luo, kiitooooos ♥

22.45
Kotona, at least. Sit kävin saunassa ja jumitin vielä kattoon yhtä leffaa niin nukkumaan meno veny yhteen saakka :)

Tänään:

Nousin ylös joskus vähän ennen kymmentä ja lähdin käymään kaupassa. Työt alko yhdeltä, enää yks vuoro Nesteellä, sit pääsen oman alan hommiin!
No töissä oli niin jees kun töissä nyt voi olla, paitsi mä en voi sietää niitä humalaisia miehiä siellä huutelemassa. Ja ysiltä sit taas loppu.
Tarkotus oli käydä vielä mummulla ja pappalla savusaunassa, mutta en sinne saunaan asti sitten päässyt..

Nyt koneella hetki, mut oon ihan kuitti ja pian nukkuun !


P.S Jalat ihan superkipeet :/

Ei kommentteja: