sunnuntai 1. elokuuta 2010

Today, loving my life ♥

30.7

6.45
Herätyskello soittaa, päässä välähtää et hei tänään on se kisapäivä, joten äkkiä ylös ja kasvopesulle, aamupalalle ja vielä vähän varmistelua et oon muistanu kaiken.

8.02
Juna lähtee Vammalasta, oli joku uusi juna missä oli kaikki näytötki seinässä ja muut!

8:51
Juna Tampereella, kauhee kipitys siitä kohti scandic cityä. Olin jo ihan varma että myöhästyn ja kaikki muut on jo siellä, mut ehei. Siellä oli vasta kaks muuta kun pääsin paikalle :)

9:30
Kun meidät oli ohjattu "pukuhuoneeseen", käytiin läpi asut ja mitä mihinkin settiin laitetaan. Mun vaatteet oli, hmm, aika poikkeevia mun omasta tyylistä, en välttämättä itse sellasia vapaa-ajalla käyttäisi. Kun vaatteet oli katottu, meni ensimmäiset jo harjotteleen lavalle omia "reittejään"

10:00
Alettiin opetella meidän tanssikoreografiaa. Siinä vaiheessa olin jo ihan poru kurkussa kun enhän mä niitä osannu kun en ikinä oo tanssinu :D Melkein kaikki muut oli jotain tanssijoita niin huh! Jotenkin mä sen sitten kuitenkin päähäni sain, mut voin vannoo et ei se kyl hyvältä näyttäny.

12:00
Näissä main joskus pidettiin sitten kenraalit, jotka kestikin oletettua kauemmin.

14:00
Meikkiä päästiin tekemään vasta tässä vaiheessa, joten maskeeraajalle ja kampaajalle jäi vain n. kuusi minuuttia aikaa/tyttö. Samalla aikaa piti olla ruokailu (14-15), mutta osa ei ehtinyt syömään lainkaan.

15:15
Lähdettiin kohti Tampereen tenniskeskusta, jossa meillä piti olla ensiesittely + tennispallon lyönti kämmeneltä ja rystyltä. Kun me saavuttiin paikalle, oli just alkanu peli, joka olis saattanu kestää jopa kaks tuntia, joten kumpaakaan ei päästy tekemään. Tässä vaiheessa mun silmiä särki ihan tajuttomasti jo!
Lisäksi meidän oli tarkoitus jakaa 500 pulloo kivennäisvettä sinne alueelle, mutta ei siellä varmaan ollu edes niin paljoo ihmisiä!

16:30
Pääsin istahtaan taas meikattavaks. Meikki oli tosi tumma, joten ei ehkä ihan mun makuun, koska mun mielestä liian tumma meikki ei imartele mua kyl yhtään! :D Kampaus ja meikki oli kaikilla tytöillä siis samanlainen.

19:00
Tuomariston haastattelu. Mieti ensinnäkin, että pitkän pöydän takana, istuu kahdeksan tuomaria, jotka kaikki kattoo ja arvioi sua. Ja sit sun täytyy mennä siihen vielä bikineissä! Huh olipas kokemus :_D Mun mielestä se meni kyllä ihan hyvin ja oon tyytyväinen omaan suoritkseeni.

20:00
Tilassa alkoi illallinen, jonka aikana meillä oli vapaata aikaa. Meidän äiti tuli kattoon mua sit sinne, niin juttelin sen kans hetken tällä aikaa.

21:30
Päästiin alottaan show! Se oli sellasta vaatteiden vaihtoo ja säätämistä ettei tosikaan, mutta voisin kyllä ottaa uusikskin.

23:30
Oli kruunaus, jonka jälkeen pääsi heti lähteen kotiin. Mä pääsin siis äitin kyydissä, ja käytiin hesellä matkan varrella. Niin väsyny olo oli jo, et taisin torkahtaa autoonkin, ja kun päästiin kotiin olin niin voimaton et ois voinu vaan jäädä autoon!

Kaiken kaikkiaan siis mahtava ja tosi raskas päivä! Sijotusta ei siis tullu, mutta oikeestaan mua ei harmita yhtään, koska mä pistin kaikkeni peliin, enkä parempaan olisi kyllä pystyny enää! Pääsin sentään finaaliin asti ja tää kaikki on hyvää kokemusta tulevaisuuteen. Edelleen aion yrittää siis vielä muihinkin kisoihin!



31.7

Mä taisin eilisen vaan laiskotella! Söin kaikkee herkkua ja kattelin elokuvaa. Ysin maissa Iina viestitti et kai ollaan sit menossa baariin, ja sinnehän mentiin! Oli ihan loistava ilta, tanssittiin tosi paljon ja tapasin vanhoja tuttuja :)

Näitä tyttöjen iltoja pitäis olla enemmän! ♥



Ei kommentteja: