perjantai 4. kesäkuuta 2010

0% self tan

Yeah! At least sain ostettua tän mun pitkään haaveileman aurinkorasvan :P SK 10, mut tää sisältää jotain lakritsiuutetta tai vast., jonka pitäis nopeuttaa ja parantaa rusketusta :) Hopefully mä nyt sit rusketun tänä kesänä paaaaaaljon!! 


Makoilin sitten taas nurmella pyyhkeen päällä, uusi bikiniyläosa päällä :P Ketutti niin paljon että oli pakko avautua päiväkirjalle (joo, kirjotan edelleen päiväkirjaa). :)


Kylällä poikkesin tämännäköisenä, panostin oikein minuutin hiuksiinkin :D


Hihii, ette arvaakaan kuinka onnessani olin aamulla opintokorttien jaossa, kun postista tuli viesti, että H&M pakettisi on noudettavissa! JEEJEEEJEE!! Eihän se posti ollut vielä edes auki, kun mä jo sinne ovelle menin kyttään :D Käytiin sitten hirven kans meillä kotona ja tunnin päästä uusi yritys! Olin jo unohtanu, mitä sieltä paketista edes pitäisi paljastua.

Sieltä tupsahti mun ensimmäiset kunnolliset shortsit! Mulla ei oo siis koskaan ollu shortseja, joita vois käyttää esim. koulussa, kylällä, reisuilla. Kaikki on ollu jotain mikrosellasia tai sit vanhoista farkuista leikattuja. Turhauttavaa.. Mutta nyt mulla on sellaset! Väri oli joku kameli emt., joka saa mun valkoset jalat näyttään ihan kalmankalpeilta. Mut mä funtsin et nyt kun on kesä, niin ehkä mä saisin tänä kesänä jalatkin ruskettuun :) (koskaan ennen ne ei oo ruskettunu!!!)

Shortsien lisäksi paketistä löytyi myös laventelin värinen toppi ja vaaleanpunaraidallinen tunika. Tunika ei ollut yhtään mun näkönen. Tosi söpö rypytyksineen kaikkineen, mut ei mua. Eli se lähti takas :)

Ja ehkä lemppariostos oli biksut!! Mä oon jo pitkän aikaa halunnu tollasen tietyn mallisen yläosan, mutta koska oon kuitenkin suht "rintava", niin ne ei oo menny mulle. :( Tehny mun tisseistä vaan ihan ihme muotoset yäk. Mut nää on ihan bueno ja oon niin onnellinen :))))) ♥ laav


Ei kommentteja: