tiistai 8. kesäkuuta 2010

Alpakkakaveri

Tänään (tai siis eilen nyt) lähdettiin heti aamusta kymmenen maissa ajaan kohti lielahtee ja gigantti megastoree, koska navi ei suostunu enää lähteen päälle.
Ähisin ja puhisin muuten pyhää vihaa, kun olin just saanu kaks viikkoo sitten kännykkäni huollosta kun sekään ei enää käynnistyny!!! Mulla on henk. koht. ollu gigantin laitteiden kans niin paljonongelmia ettei tosikaan!! (halpoja ja huonoja...)
No,. kun sit päästiin sinne huoltotiskille, niin setä sanoo et joo, tästähän on vaan akku loppu! Mitääääääääääv??? Kun se on mulla jatkuvasti laturin päässä! Mut sit sain selvennyksen, että se ei lataa sillon kun se on päällä. En tienny, nyt tiedän.
Sit lähdettiin ja käytiin citymarketissa, josta ostin TAAS uuden aurinkovoiteen ja sellasen mineraalidödön.


Kotona oltii ennen yhtä, ja mä halusin heti korkata uuden voiteen käyttöön :) Se sisältää jotain karoteenijuttua, jonka pitäis nopeuttaa ruskettumista. Suojakerroin tosin on kovin matala (SK6), mut lisäilin sit jatkuvasti. Ja on mulla jo alaosasta jääny vähän rajaa! Toi mössö on kyl kumman väristä, kun tollasta persikkarahkannäköstä. Tuoksuu kesälle :)


Joo siis enhän mä oo millään tavalla lumiukon kans samaa värimaailmaa.Enkä punotakkaan yhtään. Mut tossa siis värinäyte aurinkovoiteesta!


Pilvet tuli vähän väliä pilaan mun lämpöni :/


Oon edelleenkin ihan übersuperhyperihastunu näihin biksuihin ♥


No sit kolmen aikaan piti taas alkaa henkisesti valmistautuun töihinlähtöön. Onneks tänään oli vaan kuus tuntia, samoin kuin huomenna luvassa. Neljä päivää jo töitä takana (eli KOKO VIIKONLOPPU :/) ja huominen vielä edessä, mutta a) raha on kiva ja b) sit on kolmen päivän ihanaihana vapaaaaaa!!!!!

P.S. Meiän iloks oli työpaikan pihalle alpakoita! Vähän söpöjä! Hanna olis halunnu yhden sellasen kotiinkin :D Toi valkonen on viime kesän poikasia kai ja kaks muuta sit kai vähän vanhempia. :)


Toivottavasti huomenna paistaa arska niin pääsen taas loikoon lämpöön ulos ♥

(ja toivottavasti tietty paistaa sit koko viikon, ja kuukauden ja kesän)

Rakastan lämmintä aurinkoo!

Ei kommentteja: