tiistai 29. kesäkuuta 2010

Jotain uutta ja jotain vanhaa!


Kun mä siitä kuvapostauksesta vinkkasin viime postauksessa, niin tässä se tulee. Mun kesti kaks tuntia ladata nää kuvat tänne, joten pitemmittä jorinoitta asiaan kun kellokin on jo yli kaks yöllä :D

Eli siis tosiaan, perjantain ja lauantain olin töissä. Perjantai-aamuna ehdin kuitenkin ajaan Hugon luo huittisiin. Töissä oli määrä olla 16-24. Kymmenen aikaan oli kuitenkin ollu jo pari tuntia niin hiljasta, että olin saanu kaikki omat työni tehtyä ja vähän muidenkin, ja sain yövuorolta "luvan" lähtee kotiin. Suuntasin sitten taas kohti huittista, jossa Sinin luona oli aika valtavat kotibileet.. Eli se oli mun juhannusjuhla! Lauantaina sitten taas oli töissä tosi kiireistä melkein loppuun asti ja pääsin lähteen vasta kahdentoista jälkeen.


Käytiin eilen  Matin kans pikku retkellä, ei  mitään, sehän on ihan jees kuvaaja kahdeksanvuotiaaks :)


Mä en ymmärrä, mut en oo törmänny viel yhteenkään itseruskettavaan joka EI tekis musta oranssia! :/ Ja nyt tarvis just saada rusketus pintaan, kun kisoihin on enää kuukausi :/

Vaihdettiin mun autoon sit viel eilen öljyt, jonka jälkeen lähdettiin kavereiden kans kylälle joksikin aikaa. Huomenna tarvis mennä ostaan sit uusi rengas. Hitsi ku autoilu on kallista!!


Sit vielä tälläsiä "lapsuuskuvia". Osa on kyl vanhempiakin. Oon mä vähän muuttunu :P
Skanneria meillä ei oo, joten kuvat on siks rakeisia.:

6w

2 lk.

7 lk.
Oih näitä ihania angstivuosia. Oli siinä äitillä kestämistä ♥ :)

1 lk.

4 lk.
Tässä vaiheessa alko näyttään siltä et musta tulee oikeesti ihminen...

5 lk.

6 lk.
Mutta tässä vaiheessa se neljännen luokan kuvitelma kaatu täysin ja näytin aivan möröltä!!
Onko samaa näköö? Tunnistatko samaks ihmiseks?? :-DD


Matin syntymän jälkeen olin (ehkä omasta mielestäni) kovinkin muotitietoinen! (Tosin tää kuva oli kyl läppä) :D

1w

3 lk:n keväällä sain pikkuveljen :)

Ja me löydettiin heti yhteinen aallonpituus akkareiden lukemisesta!


Kesästä oon aina tykänny erityisesti...
...mutta kuka ei?


Uumama mitkä lasit!

Ja jos omia kuvia saa kehua, niin tää on kyl mun lemppari :)

 
Sillon kun napapaidat oli muotia..

...And something ladylike!

Tällänen siis oon, ja muuks en muutu! Enkä kyl edes tahtoisi :)

Ei kommentteja: