torstai 24. kesäkuuta 2010

Got to get that

Jälleen takana yks auringonotto päivä :)

Aamulla nousin joskus puoli kymmenen maissa ja kun sain itteni kuntoon niin lähdin käymään kylällä. Siellä oli joku ärsyttävä pappa! Ajoin parkkipaikalle, ja se oli sit päättäny jäädä siihen KESKELLE väylää tönöttään. No mä ajattelin sit et ajan ohi ku siel oli just sellanen tila et oisin mahtunu. Niin eikös tää pappa sitten meinaa ajaa kylkeen että sähän et ohi mee!! Kirosin ittekseni ja katoin sitä murhaavasti, ni kyl se siitä sit pian lähtikin ja päästi jonon takaansa ohi. Naureskelin sit itekseni ku sama ukko oli Seppälän sovituskopissa ja huuteli naisellensa kuinka hyvin sen housut istuu :D

Eli siis poikkesin Seppälään alennusmyynneille ja pääsin kyllä ihan sovituskoppiinkin asti, kunnes tuli taas se fiilis et -hei-niinku-mulla-muka-ei-ois-tarpeeks-vaatteita-. Jäi sit sinne kauppaan. Ja joudun kyllä pitkään harkitteen että lähdenkö lainkaan tampereelle alennusmyynneille, koska toisaalta NEHÄN ON ALENNUSMYYNNIT mut toisaalta mun ei mahdu enää yhtään vaatetta henkarille, eikä mulla oo enää edes tarpeeks henkareita. Osa vaatteista täytyy säilyttää millon missäkin... Vaikee päätös.

Ja takasin asiaan. Seppälän jälkeen poikkesin vapariin kattoon jos siellä ois sitä rusketusta nopeuttavaa öljyä, mut eihän siellä tietenkään mitään ollu, joten lähdin sieltäkin tyhjin käsin. Suunta kohti toria, josta ajattelin ostaa jotain naposteltavaa auringonoton ohelle. Kirsikoita ja herneitä mukaan litra molempia. No, kun pääsin kotiin niin mietin et oliskohan ne kirsikat tarvinnu eka tarkastaa et onks ne ees hyviä. Myöhästä ku pissa tuli jo: ne oli kaikki ihan pilaantuneita! Toiset oli ihan ällöpehmeitä ja osa jotain reikäsiä hyi yök en syö! Eli siis viis euroo meni periaatteessa roskiin. Mulla on vähän sellanen periaate et mielummin vähän raaka (banaani vihertävä, kirsikka ja omena kova) kun sellanen kypsä lillukka mitä ei voi edes purra kun se mössääntyy jo kun ottaa käteen yök! Ja joo mä tiedän että toisia ärsyttää kun oon niin nirso mut no can do :D
Herneet oli sit onneks just hyviä! Sellasia ihania sopivan  mehukkaita :P

Sit ku olin saanu syötyä puolen pussia herneitä, keräsin tavarat ja lähdin ulos. Mä makasin siellä neljä tuntia syöden kaikkia hyviä naposteltavia (herne, viinirypäle, omppu... ) Okei en mä kyl ihan koko aikaa syöny mut... Ni kyl vähän (lue:vähän) jäi väriä pintään. Tai no selkä palo, mut mul on se et palamisen kautta ruskeeks. Jalatkin ehkä vähän jo tummemmat!


Mulla oli kaamee kasa lehtiä mukana, ku ajattelin et jos ei tulis tylsää. Yleensä mun auringonotto jää vähän siihen et mua ei huvita enää olla ulkona koska ei oo mitään tekemistä. Mut nyt kun oli ristikko, ni siel oli vähän pitemmänkin aikaa..


Ei mikään herkkukuva, mut en mä tätä ulkonäön takia tänne laittanu, vaan se et kattokaa tota mun ihoo. (ei oo meikkiä) Ku mä oon oikeesti hurjan kauan kärsiny tosta kun en saa ihooni kuntoon. Nyt se on ihan kohtalainen, mut silti en ymmärrä miten noi saa pois. Leuassa on ehkä eniten kaikkee näppyä, minkä kuvastakin näkee ihan hyvin. Ja sit poskipäissä on laajentuneet ihohuokoset, joihin ei tunnu tehoovan yhtään mikään. Viimeks kun kävin apteekissa kysymässä jotain hyvää rasvaa tai pesuainetta kasvoihin ni tää ei edes suostunu esitteleen mitään kun sano vaan et mee ihotautilääkärille. Onko sellanen sit kallis? Mut esim äiti sano et ihotautilääkäri ei määrää tollasiin mitään, et sit vaan jos on finnejä kauheesti. Niitä tulee aina satunnaisesti, mut tälläkään hetkellä ei oo yhtään (koputtaa puuta)... Help Mee!


Kehittelin jonkunlaisen viritelmän, ku halusin kuunnella musaa samalla = soitin alas ja kajarit ikkunalle, jes!


Toiset rupee ehkä vietteleen juhannusta tänään-huomenna, mut mitäs minä, meen töihin. Huominen ja ylihuominen molemmat klo 16-24. Et mun juhannuksenvietto jää sit ens vuoteen. Moneymoney jos yhtään lohduttaa.

Tänään toivottavasti pääsen viel kultaa moikkaan. Meillä menee nykyään työt ihan ristiin! Ku se on vapaalla ni mä töissä ja toisinpäin...:/



Ei kommentteja: