sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

MISS TAMPERE OPEN 2010

Oon ollu nyt pari päivää huisin kipeenä. Nenä vuotaa, kaamee yskä, limaa kurkussa ja kurkku niin kipee et hyvä kun nieleen pystyy :/ Tosin nenä on vuotanu jo pari viikkoo mut nyt tää tauti käy päälle ihan tosissaan..

Varmaan viikko kaks takaperin puhuin ylläristä, niin paljastettakoon se nyt :) Eli sain kivan mahdollisuuden osallistua Miss Tampere Open 2010 kisaan, jossa siis finaali järjestetään 30.7 Tampereen Scandic- hotellissa. Netissä meitä finalisteja voi äänestää. Harmikseni mun kuva tuolla sivuilla on ihan hirvee jos totta puhutaan :/ Harmittaa kun tottakai ne äänet vaikuttaa sitten itse voittajan valintaan. Mutta käykää toki katsomassa kuvat ja äänestäkää (mua) :D



Oma suosikkini kuvan perusteella kilpailee numerolla 9. Eli Hanna-Reetta Luukkainen.

Kaiken tän muun lisäks mun nimi on vielä kirjoitettu Hannaks sen ison kuvan alle! Mä en ymmärrä miks sitä ei ymmärretä että olen HEnna en HAnna.Esim myös jos mun nimellä googlettaa, löytyy mun salibandytilastot Hannan nimellä :D

Ei kommentteja: