tiistai 29. kesäkuuta 2010

I said hhu uuuu uu, c'mon baby turn the lights on!

Tänään heräsin taas vasta puoli yhden aikaan, mikä on kyllä tosi outoo multa, joka yleensä herää viimeistään 11. Yöllä ei meinaa kyl uni tulla kun edelleen tosi paha yskä ja kun hengittää sisään niin alkaa kurkkua kutittaa.

Hetken ehdin makoileen auringossa ennen kun tarvi alkaa ottaan  rengasta irti mun autosta. Lähdettiin sit ajaan häijääseen, josta mulle ostettiin uusi rengas. Olin varautunu et se maksaa ainakin 50 euroo mut halvalla sit pääsiinki :) Ne laitto renkaan siellä vanteille, niin sit tarvi enää laittaa se autoon takas. Ja laitoin sen ihan ite!!! (Huomenna lukee lehdessä: nuori nainen ajoi moottoritietä ja rengas irtosi autosta) Ei vaa, hyvin se siel on.

Renkaan hankinnan jälkeen käytiin vielä nesteellä syömässä ja ylläri et söin mozzarellatikut, ne on niiiin hyviä :) Kotona makasin taas hetken auringossa, kunnes kyllästyin ja tulin koneelle. Tarvis nyt ottaa ittee niskasta kiinni, lakata alennusmyyntien selaus ja mennä siivoon!!!

"Mee nyt akka siitä jo!"

"Mä oon niin kyllästyny tähän julkisuuteen"

Olis kiva jos ruskettuis eikä tarvis olla oranssi..


Tänään, tai siis huomenna, mennään sit vihdosta ja viimen äitin kans katteleen uusin Twilight kello 00.03 ;)

Huomenna lähdetään yhdentoista junalla kohti Tamperetta, kun äiti ja Matti tahtoo mennä syöttään sinne sorsia, ja mä pääsen käymään h&m:llä :_D

Ei kommentteja: