keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

"Sul on hyvät geenit"

Jes kolme vapaapäivää ! :)

Tai siis oikeestaan enää kaks koska tää päivä alkaa olla jo aikalailla vietetty. Mut HUOMINEN! Sitä on odotettu! Palkkapäivä ja shoppaileen Tampereelle :) Mennään myös kavereiden kans kattoon Seksiä ja kaupunki kakkonen (sinkkuelämää). En oo koskaan katellut yhtäkään sinkkuelämää jaksoa kokonaan, ja mun mielestä ainut hauska juttu siinä on se nainen joka on koko ajan jonkun miehen kans sängyssä. :D En myöskään oo nähnyt ykkösosaa. Odotukset ei oo kovin suuret, koska oikeestaan en olisi mennyt katsomaan koko elokuvaa, ellei paras jengi ois pyytäny mukaansa :) Mut ennakkoluulot pois, ehkä mä rakastun siihen leffaan ja on pakko kattoo sen jälkeen kaikki jaksot jostain. Who knows.

Huomenna myös mun ranskislakko saa pienen hengähdystauon. Se on muuten kestäny jo ihmeen kauan! Ennen söin kolmet ranskalaiset viikossa, nyt en oo syöny yhtäkään kolmeen viikkoon! Syy tulee ilmi tod. näk. ensi viikolla ;P



Ellessä oli jees juttu auringosta, suojavoiteista ja kertoimista. Tän lukemisen jälkeen päätin että ostan kasvoille jonkun supersuojaavan  voiteen :)

"Meijän äiti ja kamera" FUN. Lupasin laittaa nää kiusallani tänne :D
Kävinpä kirppusella torilla, josta löyty kolmella egellä tollanen huippuhyväkuntonen villaneule! Happyhappy. Ja noi beiget shortsit sieltä hmstä :)



Pyöräiltiin pikkuveljen kans käymään mummulassa, jossa mun miukumaukut siis asustaa. Leevi tuli heti hellittäväks, mut yhtäkkiä se päätti ettei sitä saakkaan silittää ja puri mua :(



Ainii, ja sainhan mä tänään kuulla et oon kaunis koska mulla on hyvät geenit. Söpösti sanottu :D ♥


Mitä mieltä te ootte Sex and the city 2:sta? :)

Ei kommentteja: