lauantai 4. joulukuuta 2010

Höpöhöpö

1. Kolme viimeisintä ostostani:

- Sulkakorvikset, takki ja neule

2. Isoin julkkis, jonka puhelinnumero löytyy kännykästäni:

- Ei mulla sellasia oo! :_D

3. Viimeksi googlasin:

- Cavaa

4. Kaikkien aikojen huonoin ostokseni on ollut:

- Ei nyt yhtäkkiä tuu mitään mieleen!

5. Käsilaukussani on:

- Tällä hetkellä rahaa, henkkarit, kamera, puhelin ja avaimet :)

6. Suosikkikatuni koko maailmassa on:

- No karkkikatu?

7. Hienoin/kallein ostokseni on:

- Kallein on lennot Espanjaan

8. Olen riippuvainen:

- Puhelimesta ja mun murusta :)

9. Tyylini kuvailtuna kolmella sanalla:

- Lämmin, pehmeä ja nuorekas

10. Jos saisin loppuelämäni shoppailla vain yhdessä putiikissa, se olisi:

- H&M

11. En ole ikinä ostanut mitään:

- JC:stä

12. Parhaat outlet-löydöt teen:

- Veskan Luhdan myymälässä

13. Jos saisin periä jonkun koko garderobin, valitsisin:

- Jessica Alba

14. Seuraava "suuri" hankintani on:

- Burberryn huivi?

15. Tyyli-ikonini on:

- Ei ole :)

16. Kenkävalikoimassani on aivan liian vähän:

- Ylipolvensaappaita

17. Unelmieni laukku on:

- Joku Burberry se oli

18. Käytän kuukaudessa vaate- ym. shoppailuun rahaa:

- Ihan riittävästi.

19. Verkossa shoppailen mieluiten:

- H&M:llä

20. Suosikkimuotiblogini on:

- Hmm, Uinoa seuraan ja Motherfuckin fashion

21. Olen kauneimmillani:

- Nooo, sillon ku laitan itteni?

22. Makutuomarinani toimii:

- Ei ole :)

23. Hiukseni ovat:

- Vaaleat, ja tyvikasvulliet

24. Toiveammattini on:

- Yrittäjä?

4 kommenttia:

Ronja kirjoitti...

Kiva postaus ! :)

http://cutemusicblog.blogspot.com/

Henna kirjoitti...

hyvä kun tykkäsit! :)

Teresa kirjoitti...

Haluaisitko sä ihan raksayrittäjäksi? Vähä ois siistiä. Mulla ei taitais rahkeet riittää. :D Mä oon aatellu rakennusmestariksi tai -insinööriksi. Saapa nyt nähä. Mistä sitä tietää, vaikka joskus oiski yrittäjä! :D

Henna kirjoitti...

Joo oon miettiny sellasta saneeraus/laatotus firmaa:) Ku tykkään laatotuksesta tosi paljon ja muistakin pinta/viimeistelytöistä! Mä mietin mestaria kans joskus, mut en jaksa lukee! :D