maanantai 27. joulukuuta 2010

Jos ei videona niin tekstinä

Mä otin teille tänään videon, mutta arvatkaas mitä?! Ei kuulu äänet taaskaan, tällä kertaa huonoiten koskaan, joten ei mitään järkee laittaa sitä tänne :)
Mutta kerron siis saman tekstillä. Eli oon ollu tänään shoppailemassa. Aamulla lähdin Ideaparkkiin joskus puoli kahdentoista maissa, tarkoituksena lähteä lähinnä tuhlaamaan hm:n lahjakortteja, jotka sain joululahjaksi. Siellä oli tupa ihan täynnä ihmisiä. Parkkipaikkaakin sai hakea pitkään ja kaukaa! Pukukoppeihin ja kassoille oli hurjat jonot, joten en mä sitten paljoa sovitellut taikka ostanut.

H&M:llä jonotin viitisen minuuttia sovittamaan ja sieltä lähti sitten mukaan perus pitkähihainen ja alkkarit. Accessorizestä ostin alusvaatteita puoleen hintaan, sekä korvisparin, joka on muuten aivan mahtava! :)) Harmitti kun Glitterissä kaikkia aletuotteita ei oltu vielä saatu paikoilleen, koska rakastan Glitterin koruja..

Kuten aina, päätin poiketa vielä Veskaan kotimatkalla, jossa myös oli parkkipaikka aivan täynnä ja jotkut ääliöt oli ajanu autonsa niin, ettei toiset saaneet autoaan pois.. Mä vaan pyörähdin siellä, Hooämmällä ei ollut mitään mulle, ja muuten ei ollu kauheesti rahaa, joten en ostanut mitään.

Tänään olis tarkotus lähtee vielä ajeleen Huittisiin päin. Huomiseks täytyis kehitellä jotain rakentavaa salin lisäks, koska ei huvita istua kotona koko lomaa. Harmittaa kun en päässyt töihin lomaks, kun ne ei tee tällä viikolla hommaa :/



Korvikset n 5€!!!
Olisko teillä mulle postaustoiveita kenties? :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja löytöjä!!

http://dreamsarerealfuckreality.blogspot.com/