lauantai 25. joulukuuta 2010

Joulupäivänä

Joulupukki toi tänä vuonna: Karkkia, hieromalaitteen, 80€ lahjakortteja H&M:lle, rahaa, leffalippuja, lapaset ja kaulaliinan, sekä sukat ja melko... jouluisen neuleen :--D

Oli aika tapahtumantäyteinen joulu! Joulufiilistä ei ollut kyllä tänäkään jouluna yhtään, niinkuin ei viime vuonnakaan. Aamulla heräsin kuuden jälkeen, jotta päästään äitin kanssa hakemaan lohta torilta. Pakkasta oli -28 astetta! Päästiin kotiin niin syötiin äkkiä aamupalaa, jonka jälkeen alettiin valmistella jouluruokaa.

Kahdeksitoista mentiin joulupuurolle ja siellä vierähti pari tuntia. Kolmelta oli kutsuttu sukulaiset syömään :) Enhän mä mitään enää sen puuron jälkeen jaksanut syödä! Kun vieraat oli lähteny, niin avattiin paketit. Muru poikkes illalla meillä ja olin niin väsyny jo koko päivän touhuamisesta, että oli pakko päästä nukkuun !

Musta tuntuu että tää on jotenkin paljon mukavampi päivä mun osalta! Pian syödään eilisiä jouluruokia ja illalla lähdetään mummulaan joulusavusaunaan  :) Pappa oli kuudelta aamulla alkanut sitä jo lämmittää!

Mutta mä palailen jonkinlaiseen joulunviettoon. Hyvää joulua kaikille :)

3 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Onnea! Voitit blogissani joulukorvikset jouluarvonnasta. Klikkailethan blogiini lisäohjeita varten :) ihanaista joulun jatkoa, Noora

Anonyymi kirjoitti...

Noi servetithän on ihan päin kettua laitettu =D
hyvää joulua silti.

Henna kirjoitti...

Anonyymi: Mitä, etkö sä pidä mun serveteistä? :-D