torstai 9. joulukuuta 2010

Olympus

Day 26- What you think about your friends

Mun parhaat kaverit on ihanimpia! Luotettavia, hauskoja ja huumorintajusia (lue:ymmärtää mun läppää)

Joku mun lukija jo olikin huolissaan, kun mä en järkkäriä omista. Lainasin siispä murulta järkkäriä, ja koitan nyt sitten parhaani mukaan opetella sen käyttöä. Oon jo löytänytkin joitain niitä asetuksista, joita tahdon käyttää. Päivänvaloo mun kuvailuille ei oo tänään löytynyt, joten huomenna sitten paremmalla valolla!

Tälläsiä kuvia tänään, ja joo tiedetään, ei oo ihan hallussa vielä :-D
EDIT: Älkää nyt hei ottako ihan tosissaa, (en mä nyt IHAN surkee kuvaaja oo) kaikki nyt automaattitoiminnolla osaa kuvata, mut näistä osa on otettu ties millä :-D


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

älä pliis käytä tota järkkäriä ku kuvat on noin järkyttävän huonoja. Ei siis pahalla, kehitysidea :)

Henna kirjoitti...

:-D

Musta noista osa on siistejä, ku oon halunnu saada tollasia kuvia mistä ei saa mitään selvää. Mut osa nyt on ihan läppää :-D

Mut kiitos ideasta :D

Anonyymi kirjoitti...

Joillain ei oo huumorintajua ollenkaan kun ei ymmärrä noita läppäkuvia, mut huomaa selkeän eron kun katsoo noita 4 kasvokuvaa kuinka tarkkoja ne on vaikka katsoisi isona niitä.
Mut kokeilemalla se selviää miten säädöt ja asetukset vaikuttaa kuvaan. Kuvissa valaistus on kaiken a ja o, ilman valoa ei tuu hyviä kuvia.
Mut myös yö/pimeäkuvat on nättejä, voit kokeilla pimeällä kuvaamista esim kaupungissa missä on katuvalaistusta yms, paras tietysti olisi jo on jalusta ja säätää valotusaikaa pidemmäksi mut ISO60-100 asetuksella, mut vain kokemus auttaa kun järkkärin kanssa pelaa eli jatka testailua niin lukijat saa tarkkoja kuvia jatkossa. :)

Henna kirjoitti...

Jep kiitti tsemppauksesta :) ja huumorintajusta :-D