lauantai 11. joulukuuta 2010

Minishoppailu

Mä aivan olin unohtanu esitellä teille, kun kävin Seppälässä aleilla :) Oli tosi huono päivä ja halusin vähän piristystä, joten siis suuntasin vähän shoppaileen ennen salia !

Siellä oli vielä sillon se et aletuotteet -70%. Ostin kolmet avokassukat, yhdet pikkarit ja kultaisen bilelaukun. Sukkien normihinta oli euron kipale, joten ne makso kolkyt senttiä pari. Pikkarit kuuskyt senttiä, ja laukku euro ja viiskymmentä ! Koko laskun yhteishinta oli jotain kolme euroo..





Mulla olis teille kysymys. Oon koittanu tilata E.L.F:ltä jo pariin kolmeen kertaan tuotteita, ja ihan hyvin on onnistunut niin kauan kunnes pitäisi siirtyä nettipankkiin maksamaan. Näyttöön pamahtaa teksti: "tarkista cookien käyttö. Salli cookie ja yritä uudelleen".
Mä sitten koitin sallia sen cookien molempiin; elfille ja nettipankkiin, mutta yhä se vaan jankuttaa sitä samaa. Joten mikä neuvoksi? Onko kellään muulla ollu kyseistä ongelmaa?

Olis niin kiva tilata sieltä, mutta niin kauan kun se jankuttaa cookiesta, se on mahdotonta. :(

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nam, kuinka halpaa! :)
Olen itsekin toivoton nettikauppojen kanssa :<

L

Henna kirjoitti...

Mä oon ihan toivoton koko tietokoneen kanssa :(( Tarvin kaikkeen käyttöohjeen :_D