maanantai 6. joulukuuta 2010

Ostoksia!

Tosiaan siis eilen lupailin tehdä postauksen lauantaisista ostoksista, joita ei kuitenkaan ihan hirveesti loppuviimeks ollu :) Suurin osa rahoista meni lahjoihin, joista en sitten kuvia tänne ottanut !

Sormus 3 €, Glitter

Korvikset 2,5€, Glitter

Hiuskoriste 3€, H&M

Sulkakorvikset (♥) 9€, Glitter

Twilight Epäilys 18€, Prisma

Raiskin pipo n. 14€, Budget Sport

MaxFactor Meikkivoide 19€

Toppi n. 5€, H&M

Urheilutoppi 5€, H&M

Neule 20€, H&M

Takki 70€ -50%, eli 35 euroo, H&M :)

Sit vielä loppuun tällänen pieni avautuminen itsenäisyyspäivän kunniaks. Mä oon ehkä jotenkin vääränlainen, mutta mun mielestä itsenäisyyspäivässä ei oo mitään ihmeellistä? Linnanjuhlat on tietty ihan kivat, mut en mä edes muistanu aamulla että koska se sit itsenäisty. Toiset hehkuttaa sitä et siistiä kun suomi on ollu itsenäinen niin kauan ja blaa blaa, mut mua ei vaan jotenkin kiinnosta : D

Ei kommentteja: