torstai 2. joulukuuta 2010

Lempikoruni

Mulle kävi nyt vissiin samanlailla, kun Uinolle ja Mungolife-Annalle. Loppu siis tallennustila bloggerista.  Uinon kommenttiboksista koitin lueskella ratkaisua, ja lisäsinkin uuden käyttäjän blogiin, mutta homma meni musta niin sekavaks, että poistin sen. Tänään yritän lisäillä kuvia Photobucketin kautta, ja huomenna kenties ihanaisten veronpalautusten jälkeen ehkä sitten ostan sitä lisätilaa, ei se paha hinta kuitenkaan ollut!

Mutta tänään mun oli siis tarkoitus esitellä teille mun lempparikoruja! Ihan hirveitä määriä koruja mulla ei edes ole, koska ei niitä tuu kuitenkaan käytettyä. Rikkihän ne töissä menisivät ja muutenkin. Mutta joitain loistoyksilöitä oon löytänyt pitkin maailmaa ja osan saanut lahjaksi.

Helmikorut Espanjasta
Helmikorvikset Lindex
Nomination
Sormus laivan taxfreestä
O.n.e :n kello joululahja vm. -08
Perhossormus H&M
Rannekoru Lindex
Korvikset laivan taxfreestä
Tää ei ehkä kuulu sillee lemppareihin, mut tunnearvoo on :) Äitiltä saatu.
Ilo- koru missikisoista

Ei kommentteja: