tiistai 7. joulukuuta 2010

Päivän asu

Day 24- A letter to your parents

Isälle ei oo tarvetta kirjotella, eikä äidillekkään nyt jaksais kyllä :)

Tänään on ollu ihan kaamee päivä. Tai siis ei muuten, mut oon ollu ihan nukuksissa. Aamulla ei ois huvittanu edes nousta kouluun, ajattelin jo etten mee. Menin sitten, mut ajattelin et lähden aiemmin. Olin koulupäivän loppuun ja piti mennä salille, mutta olin unohtanu pesuaineet kotiin, joten ajattelin että meen eka käymään kotona. Nyt en enää jaksa, oon niin väsyny :/

Väsymyksen takia kaikki on ollu niin raskasta. Koko ajan ärsyttää ja tekee mieli tiuskia ja mikään ei onnistu. Onneks pian pääsee nukkuun ja huomenna sit toivottavasti parempi päivä. Tässä teille kuitenkin päivän asua. Uusi pipo ja neule pääsi käyttöön :))



Olis tosi kiva saada palautetta ja ehdotuksia, joten laittakaa ihmeessä kommenttiä tuleen !

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana neule <3 tee joskus videopostaus, olis kiva!

Henna kirjoitti...

Mä lupaan harkita! :)

Anonyymi kirjoitti...

Postauksien teksti on mielestäni liian pientä, joten siinä olis yks parannusehdotus. :) Sit olis kiva saada postaus sun lempivaatteista ja lemppari kengistä. :)

Henna kirjoitti...

Itse pidän tekstin pienestä koosta, mutta harvemmin mä alan tätä itse lukemaan, joten vaihdan sen siis suuremmaksi, jotta olisi helpompi lukea :) Kengistä aion ainakin tehdä!! :))