maanantai 20. joulukuuta 2010

Päiväni kuvina!

Aamulla herätys soi 6.05, jolloin tosi reippaana (...) tyttönä ponkaisin sängystä ylös ja nassupesulle.
Valmiina (vaatteet päällä ja hiukset kiinni) olin puolen aikaan, jolloin menin syömään aamupalaa, ja kuten useimpina aamuina, kävin myös koneella nopsaan.
Työmaalla olin vähän ennen seiskaa. Ensin sain tehtäväksi maalata muutaman laudan toiseen kertaan. Päivän "the tehtävä" oli kuitenkin erään huoneen kolmen seinän maalaus. Seinässä oli ihan ihme pintamateriaali, joka imi maalin sisäänsä sitä mukaan kun sitä siihen lappoi ! :-D Loppuen lopuksi puolitoista maalipurtiloa sinne upposi, ja tää oli siis vasta eka kerros!
Ekaan taukoon mennessä olin päässyt vasta tähän asti, koska maalia sai tosiaankin käyttää reilulla kädellä.
Kaikki seinät olivat maalattu yhden aikaan, jonka jälkeen mun kädet näytti tältä :) hyvästi kynsilakat...
Ikkunalaudalta piti poistaa se pintalevy, jonka jälkeen panin tasoitteen päälle.
Töistä pääsin kolmen aikaan, ja siitä suoraan salille. Kylkilihakset oli eilisen jäljeltä jo niin kipeenä, että päätin tehdä pelkkiä suoria vatsalihaksia, selkää, peppua ja käsiä.
Kotona tähän aikaan. Hain sitä h&m:n pakettiani postista pariinkin kertaan, kun ekalla se ei ollu vielä hyllyssä. Tai siis iehän se toisellakaan ollut. Oli kuulemma viimesen rullakon alimmainen paketti!
Tosi paljon sieltä neuleita ja muuta lämmintä pomppasi, ainoastaan kolme tuotetta lähtee takaisin, tyytyväinen olen :) Pidin murulle pienimuotoisen muotinäytöksen, se sai toimia makutuomarina mun uusille vaatteille :P
Nyt teen postauksen loppuun, jonka jälkeen ajattelin syventyä Elleen ja painua nukkumaan! Huomenna olisi sitten viimeinen koulupäivä! :)))


P.S. Toivon mukaan saan huomenna kuvailtua uudet vaatteet! Voi olla että siirtyy keskiviikolle, koska tuskin näen taas kotona päivänvaloa lainkaan :(

Ei kommentteja: