sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Day 1.

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


1. Valmistun talonrakentajaks puolen vuoden päästä!
2. Mulla on pikkusisko, jota nään ihan liian harvoin :(
3. Rakastan laatotusta.
4. Mun poikaystävä on mulle tärkeintä maailmassa ♥
5. Olen pienestä asti tahtonut opiskella poliisiksi, mutta nyt mulla on siihen liian huono näkö.
6. Mun sormet on aina jääkylmät, oon ehkä vähän vampyyri..
7. Mun vatsa alkaa pömpöttää, kun oon tehny vatsalihaksia.
8. Olin seiskaluokalla koulukiusattu!
9. ..Mut kokemus kasvattaa ;)
10. Oon harrastanu salibandyä viis vuotta.
11. Tahtoisin koittaa zumbaa, mut todennäköisesti vaan nauraisin siellä niitä hölmöjä liikkeitä.
12. Asun "maalla", täällä on susia :/
13. En oo koskaan syöny kiinalaista, mutta tahtoisin kokeilla.
14. Koulun loppumisen jälkeen aion lähteä suoraan töihin, ainakin vuodeksi.
15. Rakastan aurajuustopaahtopaisti subia!

Ei kommentteja: