keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Hölönpölöä ja muuta soopaa

Meilläpäin on kyllä ankeita ilmoja pidelly. Märkää lunta ja loskaa ja kaikkee. Olis pakkasta sen verran ettei heti kengät kastuis kun lähtee kotoo pois :) Onneks on auto! Viime vuonna tähän aikaan taisin kulkee vielä skootterilla, kun ei ollu lunta. Talvella äiti aina vei mut joka paikkaan, nyt pääsee onneks omalla autolla meneen sillon kun tahtoo. Onhan se lämpimämpikin vaihtoehto kun mopo.


Mitäs tänään? Oltu koulussa, laitoin varmaan viiskyt metriä listaa kattoon, ovenpieliin ja lattiaan! Huhhuh. Koulusta suoraan salille neljän aikaan ja siellä sit vähän kylkiä ja vatsoja, yhtäkkiä tuli vaan sellanen olo et ei huvita enää yhtään niin lähdin pois.

Mä oon laittanu huonettani uuteen uskoon nyt jo varmaan kolme päivää! Aina kun siihen ympäristöön tottuu, niin se käy tylsäks ja tekee mieli muuttaa jotain. Enpä mitään kovin radikaaleja muutoksia tehnyt, huonekalut ei siirtyny, mutta tavarat niiden sisällä kylläkin :)









Täytyy myöntää, ettei vähempää voisi enää elementtityöt kiinnostaa..



Ostolakossa -blogissa muistaakseni kerrottiin, että tää layer juttu on täytty soopaa, mut tuoksu on hyvä :)




Eksyin huoneen ehostuksen ohessa siivoamaan mun Daniel Rayn.. Sieltä löyty pari kuittia. Oon kuittihamstraaja. Kyllä. Säilytän kuitteja, kun ajattelen että ehkä mä tarvin niitä vielä jossain. Ja joskus niin käy. Mut harvoin :-D Nykyään heitän jo osan kuiteista suoraan roskiin, parannusta siis !

Mulla on välillä kausia, jolloin ei huvita kirjoittaa blogia. Nyt on se vastakohtakausi. Oon koulussa niin ajattelen että pääsis jo kotiin katsoon että onko tullu kommentteja ja että nyt on pakko päästä kirjottaan. Mulle on tullut myös sellanen mieli, että olis kiva saada enemmän lukijoita, jotta tulis enemmän kommenttia! Kukaan ei tykkää ilkeistä kommenteista, mutta kivat kommentit piristää, eikä aina voi miellyttää (eikä pidäkään) kaikkia, joten tuskin sitä ilkeilyäkään voi välttää.

Mutta mulla olis toive, pistäkää sanaa kiertään mun blogista. Tahtoisin mielipiteitä, parannusehdotuksia, toiveita.. Ja muistakaa kertoa että mitä "uutta" tahtoisitte täällä nähdä!

Hyvää yötä ! pus ♥

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ehdotuksia, hmm ?
postaus sun huoneesta ?
tai jostain sun lempivaatteista (:

Henna kirjoitti...

Huonepostaus ehdottomasti tulossa, ja lempivaatteista vois kyllä tehdä kans, hyvä idea ! :)