torstai 25. marraskuuta 2010

Day 12

Day 12- How you found out about Blogger and why you made one

Mun täytyy nyt rehellisesti myöntää, että mulla ei oo tähän mitään tyypillistä prinsessatarinaa, tyyliin "olin jo pitkään lukenut blogeja ja haaveillut omasta". Ehei, eräänä kauniina päivänä googletin jollain hakusanalla, olisko ollu meikkaukseen liittyvä, ja sieltä tuli blogi nimeltä Marionette. Lukasin blogin varmaan alusta loppuun, ja aloin seurata satunnaisesti onko tullut jotain uutta.

Jossain vaiheessa hokasin vaan yhtäkkiä et hei! Mä haluun oman blogin! Oon aina ollu kovin, hmm... Itseäni julki tuova, enkä siis tarkoita että tahtoisin olla kuuluisa, en missään nimessä. Mutta lähinnä rakastan huomiota, mutta niin moni muukin :)

Ensin perustin blogin johonkin kummaan sivustoon, kirjotin yhden tekstin ja löysin bloggerin. Kun monellahan tuppaa tää blogger- blogi olemaan. Alkuun tais olla vähän ongelmaa et mistä kirjottaa, ja ulkoasukin oli ihan kamala kun sitä nyt miettii, mut kai se tästä pikkuhiljaa! Olin ihan innoissani kun toissapäivänä oli ollu 200 kävijää yhtenä arkipäivänä, kun taas pari kuukautta aiemmin lukijoita oli päivässä ehkä 20, jotka nekin varmaan vaan kavereita ja sukulaisia :)

Vielä on aikaa toivoa kuvia! Toivokaa toivokaa, vielä on kovin vähän kuvattavaa :/ Linkki löytyy tosta sivusta ->

2 kommenttia: