torstai 18. marraskuuta 2010

Mitän tänään?

Mun huoneen nurkassa on lojunut jo kohta kahden kuukauden ajan suunnaton kasa vaatteita, laukkuja, kirjoja, cd:itä ja muuta tilpehööriä, odottamassa vientiä kirpputorille. Sinne ne jämähti sen jälkeen kun toin ne takaisin asemakirppikseltä, jossa ne viikon ajan oli myynnissä.

No tänään sitten sain aikaiseksi käydä varaamassa uudelleen pöydän asemakirppikseltä, tällä kertaa kahdeksi viikoksi. Tää päivä onkin kulunut lähinnä myytäviä tuotteita hinnoitellen, kuvaillen ja pussittaen. Hintoja alensin edellisestä, vaikka ryöstöhinnoilla ne viimeksikin myynnissä oli. Mutta nyt mennään sillä meinigillä, että äkkiä pois mun nurkista kaikki! Vaatteita löytyy 0.25-5 euron hinnoilla.

Eli siis, lauantaista joulukuun kolmanteen päivään saakka, Sastamalan asemakirppis ja pöytä 23! Käykää kattoon, voitte tehdä löytöjä :)










Koulusta päästiin tänään jo kolmelta, vaikka neljän päivä piti olla. Neljältä mulla oli KuntoileVillessä sovittuna henkilökohtasen treeniohjelman ohjaus! Eli siis jäsenille on ilmainen kunto-ohjelma!



P.S. Tänään sato lunta kolmetoista senttiä!

Ja vieläkin pyytelen postausehdotuksia :) ♥

5 kommenttia:

Miia kirjoitti...

Höh kun en asu vammalassa :( eikö olis mahdollista laittaa huuto.nettiin? :)

Anonyymi kirjoitti...

Vinkvink, kannattaa viedä välillä tähtikirppikselle, ite myin parin viikon aikana muutamalla satasella.

Henna kirjoitti...

Miia: Kyllä ainakin ensin ajattelin viedä kirppareille, ehkä jos en saa menemään, niin laitan nettiin !

Anonyymi: Joo mun oli oikeesti tarkotus viedä tähtikirppikselle ensin, mut sain niin hyvä tarjouksen asemakirppikseltä, että päätin viedä sinne. Todennäköisesti koitan tähtikirppistä, jos ei asemakirpparilla mene! Jotenkin mulla on vaan sellanen mielikuva, et tähtikirppis on vähän jotenkin sekava? :)

Anonyymi kirjoitti...

Ei se oo, paljon selkeempi kun toi asemakirppis. Ainaki mun mielestä kun sielä on tullu käytyä useemmin kun asemakirpparilla.. :D

Henna kirjoitti...

Jep :) Siellä mäkin ravasin kerran viikossa vielä ennen kun tuli asemakirppis. Asemakirpparissa on vaan se huono, et siellä on musta pelkkiä lastenvaatteita, eikä mun S- kokoset vaatteet tuppaa mahtumaan suurimmalle osalle niistä ketkä siellä käy :)